körpecik amımı mahvetti

Sevgilim askerden izne gelmişti. Ikimizde 7 ay boyunca biribirimizi arzulamaktan kudurmuştuk. Ama aklimizda hiç sikişmek yoktu ben de bakireydim zaten. önce her zamanki gibi öpüşüp sevişmeye başladik. Bana sürekli seni çok özledim herşeyini arzuladim filan diyordu. Neyse beni yatağa yatirdi. üzerinde kot wardi ama buna rağmen sikinin sertliği acaipğ hissediliordu. Karnima biçak gibi dayamişti adeta. Neyse kendi üstündekileri çikardi we boxeriyla kaldi. Benimse üstümde sütyenim ve pantolonum filan duruyordu hala. Sütyenimi de çikardi we sonra da pantolonumu çikarmak istediğini söyledi önce istemedim ama sonra ok dedim zaten ewlenmeyi düşünüyorduk. şimdi zerime sadece külot we onda da boxer wardi. Offfff anlatirken bile amim sulanio. Neyse bununki iyice sertti we ben de zaten boşalicak duruma gelmiştim ama tutuyordum kendimi. Amim sicacik ve sulanmişti. Neyse bu üzerimde gisdip geldikçe inliyordum külodomu siyirmaya kalkti önce olmaz diye israr ettim ama dayanamiyorduk ikimizde ahhhhhh düşündükçe çildiriorum neyse o boxerini çikardi dimdikti artik dayanamiyordum gözlerimi kapadim bacaklarimi beline doladim ve kendimi ona teslim ettim. Içimdeydi artik gidip geliyordu harikaydi hiç çikmasin istiyordum. Ve tam boşalacaği sirada çikardi ve göğüslerime boşaldi harikaydi
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

küçük yeğenimm

Aslı yeğenim yani halamın kızı 16 yaşını da yeni devirdi sayalım Giresun da oturuyordu ama Bu sene Sakarya anaokulu öğretmeliği kazanmıştı. Bizde İstanbul da bulunduğumuz için halamlar izin vermişti Sakarya da okumasına ama tek olmaz diye okul arkadaşlarını tanıyana kadar kız kardeşim onunla kalacaktı. Bende kardeşimi Sakarya ya götürme bahanesiyle gittim. Evine televizyon dvd player 2 de yatak aldık bu işleri hallettikten sonra ben geri İstanbul’a döndüm ama aklımda bu ensest hikayelerde vardı ya sürekli onu düşünüp plan kuruyordum. Sonra kardeşim KPSS Sınavına girecekti cumartesinden gelmesi gerekiyordu bende kardeşimi alıp geldim aslı yı bekledik ama Pazar günüde bilmem ne kurul toplantısımı ne varmış onun için kalması gerekiyormuş. Ben kardeşimi İstanbul a götürdüm sonra dışarı çıktım biraz internette tüyo alim dedim ensest hikayelerden ve beş dakika sonra annem eve gel acil baban çağrıyor dedi ben ne oldu dedim acele gel dedi şaşırdım. Aslıyı niye bıraktın a.q mun oğlu dedi git oraya dedi esrayı da yarın gel al dedi. Bende numaradan yahu bıktım sizin aslınızdan da haa dedim sürekli bekçiliğini mi yapacağız hanımefendinin kızmıştım konuşma a.q mun oğlu dedi siktir ipne bırakırken bana mı sordun şimdi yıkıl dedi bi 100 kağıtta verdi uza dedi bana gün doğmuştu hemen 2 tane cd aldım anlarsınız ne olduğunu ikide normal film huylanmasın die ama yolda sevinçten havalara zıplıyordum.Yolda sikim hep taş gibi idi düşünmekten Sakarya vardım hemen aslıyı aradım nerdesin dedim evdeyim dedi tamam dedim bişey lazım mı dedim açmısın bişey alimi yasin abi acım dedi korkudanda çıkamadım dedi taze toy bi kızdır eli kimsenin eline değmemiştir ailemizden başka neyse.. sonra kola tavuk falan aldım eve vardım saat 8 di erkendi daha yemeği yedik ben sigara içtim yemek üstüne aslı dedim e anlat bi manita buldun mu geldin buraya yasin abi öle deme dedi utandı kızardı yok mu kız dedim çok tatlısın bulamadın mı yasin abi ne olur böle konuşma utanıyorum falan filan derken üstüne girdiğimde hiç dikkat etmemiştim bi baktım altta dar bi tayta benzer bir pijama üstünde de eşofman vardı benim baş hemen kalktı ama bu deli kızı nasıl kıvama getiririm dedim içimden sonra dedim gel aslı dedim istersen dışarı çıkalım gezelim istersen evde oturalım DvD Seyredelim yasin abi dedi dışarı çıkmayalım tamam dedim sen iste yeter ki dedim filmleri gösterdim BeOWULF u seçti koyduk izlemeye başladık. Sonra yasin abi dedi ben burada yatim sende yanda yat yan dediği aynı oda ama karşılıklı tamam dedim. Film bitmeden o bende pornoyu koydum çıkardım malafatı bi yandan sikimi okşuyor bi yandan aslıya bakıyor bir yandan da filme bakıyordum taş gibi olmuştu az ses verdim tv ye baktım kıpraştı sesten ürktü uyandı baktı benim alt eşofman yok elimde ufaklık yasin abi dedi ne yapıyosun bende ses yok dondum kaldım yanıma doru geldi abi dedi o ne. Git işne dedim manyak benle dalgamı geçiyon dedim one dedi abi gerçekten bilmiyorum. Bende sik dedim hemen kaçtı yatağına ben başladım tekrar devam ettim ama oda hala bakıyodu göz arasından ne bakıyon dedim uyusana abi dedi onu kötü şey için kullanıyolar öle dimi dedi efet dedim baban halama bunu soktu sen oldun dedim gülmeye başladık. Sonra yanına yaklaştım bak dedim korkma bu korkulacak bişey değil her kız bunun için erkeklerle çıkar bunun verdiği hissi hiçbirşey vermez yasin abi dedi ne olur öle deme elimi yavaşça bcaklarında gezdirdim huylandı abi ne yapıyon dedi huylandın dimi dedim efet dedi bak dedim şimidi aslı evde tekiz zaman geçmez benden sana kötülük gelirmi hiç dedim gelmez abi dedi tamam dedim o zaman ne yaparsam okey ver dedim bak o zaman ne güzel olacak gece ve daha sonra hep sen isteyeceksin bunu benden dedim ne yapcan abi dedi bak dedim korkma üstünü soydum sütyeni bembeyazdı boynunu emince titredi birden ne oldu kız dedim abi içim kötü oluyo dedi yok dedim o kötülükten değil zevk dedim sonra memelerini görünce bi emmeye başladım sonra delice amına hamle yaptım yırttım attım tayta benzer eşofmanını yaladım yaladım abii acıyo dedi sus dedim böle olacak bu sonra benimkini yala dedim aslı bak seni istiyo senin güzelliğin kokun onu dimdik yaptı şimdi onu içine sokacam dedim abi dedi nereme götüne dedim abi acır çok acır dedi olmaz dedim bişey ilk giriş çıkşlar acıtır sonra alışınca kendin zıplarsın havalara dedim ama götü kılsız amı sarı tüyleri yeni yeni filizlenmiş sonra em dedim abi yapma dedi yoruldum sus dedim abi dedi hemen o ara ağzına verdim ıslattı iyice hemen domalttım götüne sokuyodum sokuyodum grimiyordu benim ufaklık sertti ama gene kırılacak gibi oluyodu sonra krem varmı dedim aslı var dedi abi getir dedim hemen çantasından verdi sikime de sürdüm götüne de sonra yavaşça yüklendim ağabeyiii acıyoo diye bağırdı acıycak dedim ilklerde sonra alışacak küçük götün sonra içine iyice soktum bir bağırdı ki yapma abi dedi yalvarırım yapma içinde kalınca biraz genişledi gidip gelince iyice alıştı ohh abii devam et dedi çok güzel abi ohh iyice sokma ama acıyo dedi iyice soktum kökledim bağırıyodu ahh ağabeyii sik abi sikmem bu ise sik beni devam et ne güzel bişey dedi dedim göt çok acır dedim ama amcık sulu olduğu için acımaz dedim kandırdım onu abi dedi ondan dahada mı güzel olur dedi efet dedim senin cinsel organın ne dedim efet dediama deliği okadar küçüktiği küçk serçe parmağım bile girmezdi oraya abi dedi ama o çok küçük senin bu sikin nasıl girecek götünde öle idi dedim nasıl girdi öle girecek dedim tamam dedi hemen amını bidaha kremledi kremleme dedim zaten suyu yeter suyunu içime çekiyodum kokusu daha da değişmişti daha yeni olduğu için çok tatlıydı ipincecik sonra dedim ama bak dedim bunu yaparsam ilk çok acır sonra açılınca amının ağzı kanar az dedim korkma tamamı tamam dedi sonra amının üstünde gezdirdim ilk zorlama olmadı sonra yavaşça ittirdim gene olmadı oda bişey hissetmiyordu daha dedim bak deim şimdi çok bağırma soktum azcık girdi genişliyodu iyice 8 9 derken bi anda içeri girdi bağırması da daha deliydi abi dedi çok acıyo kan olmuştu heryer dedim temizleyelim banyoya götürdüm iyice açılmıştı temizledim amının yanaklarını dokundukça titriyordu.Şimdi dedim daha hiç acımaz bukadardı ama gözyaşı gelmişti duygusalca yaklaştım bi tane öptüm sardım oda sarıldı şimdi dedim asıl zevki yaşayaaksın abi dedi acımaz daha dimi dedi yok dedim ben biraz emim onu bak neler olcak dedim emdim ısra ısıra boşaldı tekrar zaten benim mal hiç inmemişti alı dedim şimdi başlıyoruz ilk sokmam gene biraz acıtsada içine bi yerleşti sımsıcacık bir odada idi sanki sikim içine hapsetti sikimi aslının amı abi dedi ne güzel dedi ohh dedi gidip gelmeye başladım devam et dedi abi sok hiçdurmadan hızlı sokunca daha güzel oluyo altımda hem inliyor hemde titriyordu üst üste boşalıyordu dedim aslı şimdi üstüme çık sen yap bakim dedim hemen sikimi aldı amının içine soktu kalkıp oturdu abi dedi çok yoruldum sonra yapalımmı tamam dedim akım bak dedim canım benim bunu başka kimse ile yaptığını duyarsam seni öldürürüm hep benimle yapacaksın tamamı tamam dedi abi zaten sen ilksin sonda sen olcaksın….. Her kaçamak zamanımda yanındayım vede her gittiğimde o beni sikiyor ben onu değil aslım benim 
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ayteni siktim

selam daha bu sitede yeniyiz ve siteye hayran kaldık biz evli ve sexse çok önem veren çiftiz başımız.. selam daha bu sitede yeniyiz ve siteye hayran kaldık biz evli ve sexse çok önem veren çiftiz başımızdan geçem bir olayı sizlele oaplaşmak istiyoruz bundan 3 ay önce idi tatil için antalya nın alanya ilçesinde idik çok güzel bi yer idi kaldığımız otelde kalabalık bir turist grubu vardı bazı turistler alanyaya defalarca geldiği için türkçeyide azda olsa konuşuyorlardı günlerden bir gün eşim ile akşam otelin restoranında yemekten sonra dinleniyorduk ama sanki birileri tarafından izleniyorduk daha yeni evli olduğumuz için her gece başka fantaziler deniyor sexsi doyası yaşıyorduk neyse konuya girmek istiyoruzz izlendiğizi fark edince maksat muabbet olsun diye karşımızda oturan ıki bayana gülümseyerek sanki onlarla konuşmak istercesine davet ettik masamıza tabi onlarda bizi kırmadı ve masamıza geldiler hoş sohbet derken kızlarım eşimle ilgilendiği bizimle beraber olmak istediklerini söylediler bizde biraz şaşkın birazda heycanlı bi şekilde kabul ettik ve gecenin olması iple çekmeye başladık kızlar hem güzel hem sexsi hemde çok sıcaktıler saat gece 00:30 sıralarında bizim odamıza geldiler bizde havaların çok sıcak olmasından dolayı bende şort eşimde ise bikini ile dolaşıyordun birer kadeh itikten sonra yatığımıza doğru ilerledik kızlarda rahat hareket ediyorlordı kısa bi süre sonra her ikiside çırılçıplak kalmışlardı biz şaşırmışve hayrel içerisinde onla seyrediyorlardık sarışın olanı elenor benim altımdaki şortu diyeri esmer olga olanıda eşimin bikinisini çıkarıyordu az sonra bizde çırılçıplak olmuştuk elenor benim sikimi emmeye başlamişti olgada eşimin amını çok güzel bir şekilde yalıyordu onlar bizi zevkten zevke ulaştırırken bide karşılık vermeye başlamıştık sonra hepimiz aynı yatakta sadece birbirimizi 69 omuştuk bir süre böyle devam ettik ve kızlar benim önümde domalmışlardı ve eşimide aynı şekilde yapmasını istemişlerdi ve benim arkalarından amlarına girmemi istediler bende onlar ne isterse yapıyordum ve okşuyordum kızlar kendi aralarında öpüşüyor yalaşıyordu bir ara elenor aramızdan ayrılve çantasından takma yarrağı ile geldi ve kendine bağladı ve eşimi benim önümde amından sikiyorduu olgada benim sikimi yalıyor arka deliğini bana hazırliyordu ve bana doğru damalarak içine girmemi istedi bir ara girmiycenni tahmin ettin aama deliği bir süre sonra genişledi girmeye başladım çok zevkli idi 10 dakida olgayı gotünden siktim elenorda eşimi aminda sikiyordu olga bi kaçkez boşalmışt sıra bana gelmişti olga sikimi çıkardı ve ağzı aldı beni yalıyarak boşalttı hiç bi meni yere düşürmeden hepsini yuttu eşimde artık orgazzım olmuştu hende üç dört defa tatil boyunca maceralarımız devam etti bidaki sefere diyer macarelarımı paylaşmak üzere şimdilik hoşçakalın

amele sevgilim

Slm bu sayfayı açıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim.İnanın pişman olmayacaksınız.Ben 18 yaşındayım daha önceleri kendi kendimi tatmin için götüme    bişeyler sokuyordum.Ama artık bu beni tatmin etmiyordu.Beni sikerken elleriyle vücudumu sıkacak erkek arıyordum.Bizim evin karşısında inşaat yapılıyordu.Çok fazla kıro vardı ama benim kanım kaynıyordu.Evden onların çalışmalarını izliyordum.Bitanesini gözüme kestirdim.İri yapılı kıllı biriydi.Perdeleri açıp onu izlemeye başladım.Oda beni görüyordu.Gidip duş aldım.altıma özel günler için sakladığım kımızı tangamı giydim.O şekilde tekrar onları izlemeye başladım.Sevgili amelem beni izlemekten elindeki aletleri düşürdü.Masum masum güldü.Parmağımla    onu çağırdım.Şaşırdı.Ama koşarak merdivenlerden inmeye başladı kalbim hızlanmaya başladı.Kapı çaldı.amelem kirli kıyafetleriyle karşımdaydı.Beni tangayla görünce iç geçirip şu göt kızlarda .    bile yok dedi.Hemen boynuna sarılıp bi elimle sikini okşamaya başladım.Ter kokuyordu ama beni bu daha çok azdırdı.Sikini dışarı çıkardım çok iriydi.Ağzıma almaya başladım köküne kadar alıyordum.Amelem çıldırmıştı.Beni kucağına alıp odamıza götürdü.Önünde domaldım yavaşça tangamı çıkardı.Götümü yalamaya başladı.Sakalları batıyor bu beni azdırıyordu.Götüm iyice kabarmıştı.o iri sikinin başını götüme dayadı tek hamlede .    kökledi.Çıldırmıştım.Okadar hızlı pompalıyordu ki taşakları benim taşaklarıma çarpıyordu.götümü avuçluyor sıkıyordu.Sonra üstüne ben çıktım.Oturup kalkmaya başladım çok zevk alıyordum.Amelem titremeye başladı boşalcağını anlayınca üstünden kalktım ve fışkıran bütün spermlerini yuttum.Çok güzeldi.Ama inşaat bitti.amelemde gitti.Benim amelem olucak beni sikecek sütümü verecek İZMİRLİ erkekler arıyorum.Ben ciddiyim yaş önemli değil istiyorsan bana E-mail at    amigo1912 hepinizi öpüyorum en hassas yerinizdenGönderen: amigo

ortağım karım kaynanam

Herkese selam ben Ahmet. İstanbul’da yasayan 27 yaşında bir avukatım. Bir ortağımla beraber bundan iki sene önce hukuk bürosu açtık. Kendisi ile çok iyi anlaşırı.(her konuda).askerden geldikten sonra yani yaklaşık 3 sene önce evlendim. Karım dindar bir ailenin kızı olup türbanlı ve 5 vakit namazını hiç kaçırmaz. Ben yapı itibariyle biraz zayıfım. belki de bu yüzdendir sekste pek aktif olamıyorum. Yani sikimdeki sertleşme tam anlamıyla olmuyor. Bu yüzden karımı gerdek gecesinde sikebilmek için çok uğraştım. Zor da olsa ucundan azıcık sokarak bekaretini bozabildim. Karım ise dindar bir aileden terbiye alarak geldiği için bu duruma pek ses çıkarmaz beni bu konuda kıracak en ufak bir sözü de olmazdı. Bu yüzden karıma sonsuz güvenim vardı. Ben ve ortağımda dindar ailelerin çocukları olduğumuz için seks konuları aramızda pek konuşulmazdı. Bu arada ortağımda evli ve onun karisi da türbanlı. Ortağıma o kadar güvenirdim ki ona her şeyimi emanet ederdim. Bundan yaklaşık 1 sene kadar önce bir şehir dışı haciz için Ankara’ya gitmem gerekti. O aksam acil olduğu için eve uğramadan Ankara’ya gittim. Eve yolda telefon açtım. Telefona kaynanam çıktı. Ankara’ya gittiğimi beni merak etmemelerini isimin 2-3 gün sürebileceğini eğer karimin paraya ihtiyacı olursa büroya gidip ortağımdan almasını söyledim. Ankara’da işim 1 günde bitti. İstanbul’a ertesi günü öğlen civarında gittim. Yorgun olduğum için büroya uğramadan eve gidip biraz dinlenmek istedim. Hem karım beni özlemiştir ona sürpriz yapayım dedim. Sürpriz olacak ya işte eve sessizce girdim. İçerden kaynanamla bir erkek sesi geliyordu. Çok şaşırdım çünkü akrabalarımızdan gelebilecek bir erkek yoktu o saatlerde. Neyse biraz dinlemeye karar verdim. Kaynanamın sözlerine dikkat kesildim. Kaynanam “Bak kız gel utanma babanda bana yetmiyordu kocanın ortağı bana yardımcı oldu şimdi utanıyon ama birazdan iyiki çağırmışsın kocamın ortağını diyeceksin” dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdım. Ne demek oluyordu bu. Benim ortağım ben yokken bizim evde ne geziyordu. Kaynanam , kayınbabam yetmediği için ortağım ne yönden yardımcı oluyordu ona. Karım neyden utanıyordu.Acaba aklıma düşenmiydi. Hayır olamazdı böyle bir şey. İçerdeki 3 kişi de dindar namazında niyazında. Karım da annesi de başörtülü tam bir terbiye timsaliydiler. Ortağım yani Mehmet? O o kadar güvendiriciydi ki ona her şeyimi emanet ederdim. Hem düşündüğüm gibi seks yapıyor olsalardı karımın annesi ve karım ikisi bir arada yani anne-kız (biraz ensest olduğu için) böyle bir şey olacağını tahmin etmedim. İyi niyetimi sürdürdüm. Fakat biraz sonra kaynanamın sözleri benim aklımı başımdan aldı. Kaynanam “ooooooooooooohh bu kaç gündür ne kadarda büyümüş ne kadarda azmış memetçiğim yaa sanki at siki kadar olmuş ooohhhhhhhhhh bunun tadına bakmayalı tam 5 gün oldu bunu doyasıya yalamak ve ağzıma boşalman için istersen yalvarabilirim bu yarrağının amıma girmesi için ne kadar gün saydım biliyonmu sevgilimmmmmmm” dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdım. Beynimden vurulmuşa döndüm. Demek doğruydu. Demek kaynanam ortağımla sikişiyordu ve karımı da aralarına almaya çalışıyorlardı. Ben kendini bilmez halde beklerken kapı deliğinden içeriyi gözetlemek geldi aklıma. Acaba benim masum ve bani çok seven karım ne yapıyordu. Delikten içeriye baktığımda inanamadım. Kaynanam üstünü çıkarmış üzerinde sadece kırmızı külot ve kırmızı sutyen ve çıkarmayı unuttuğu başörtüsü vardı.önünde Mehmet pantolonunu ve külotunu çıkarmış devasa yarrağı kaynanam fatmanın elinde Fatma yarrağa iç çekerek yiyecekmiş gibi bakıyor karım ise inanmaz gözlerle ikisine bakıyordu. Fatma mehmetin yarrağının başını dudaklarının arasına götürüp öpücük kondurdu ve ooooooooooooohhhhhhh memedim canım sevgilim bu tadı hiç unutamıyorum kız rukiye gelsene bak ne güzel ne tatlı ne kocaman yarrak o yanan amcığının içine girmek için nasılda sabırsızlanıyordur. iyiki seni kandırıp memedi getirmişimdedi. karımın bu teklifi kabul etmeyeceğini düşünüyordum. Rukiyeya anne ben yapamam hem kocam bir anlarsa öldürür beni dedi. Fatma ise ya bırak şimdi kocanın sırasımı Ahmet ankarada seni nereden görecek hem Allah bilir o işini bitirmiş ankarada hangi karıyla kırıştırıyor şu koca yarrağın sıcaklığına bak hem sen demiyomuydun kocam beni doyuranıyo diyen dedi. benim bunları duyunca iyice feleğim şaştı. Geri karımın sözleri biraz yüreğime su serpti ama az sonra bu serinlikte bitti. Çünkü Mehmet yarrağını fatmanın elinden alıp rukiyenin yanına gitti. rukiyeye bak yengeciim bu yarrak kaç aydır senin o fırın gibi amcığına girmenin özlemiyle yanıp tutuşuyo bak nasılda sertleşti tutsana bi dedi. karım ya bilmiyorum der gibiydiki dayanamayıp koca yarrağa elini götürdü ve gerçekten de inanılmaz büyük karın betül kim bilir ne kadar mutludur dedi. o daevet o çok mutlu sende bi öp bak nasıl yandığını göreceksin sende mutlu olacaksın dedi. o sırada fatma yanlarına gelip rukiyenin ağzını yarrağa götürüp bastırdı ve hadi utanma al şunu ağzına da ikinci kocanı mutlu et ben bilmezmiyim senin nasıl bi orospu olacağını dedi. Rukiye benim sikimide ağzına alır ve emer hatta bundan çok hoşlanırdı. annesinin bastırmasıyla ağzına aldı ve yalaaya başladı. bende inanmadığım bir şekilde sikimin hayatımda hiç olmadığı kadar sertleşip büyüdüğünü ve azdığımı farkedip bu durumdan hoşlandığımı düşündüm ve seyretmeye başladım. rukiye artık yasak aşkın şehvetiyle iyice kendinden geçmiş mehmetin koca yarrağını boğaına kadar yalamaya başlamış gözlerini kapatmıştı. mehmet daha fazla dayanamayıp bütün döllerini boşaltmaya başladı. fatmanın çıkan bu dölleri yalamak iin çaba sarfettiğini gören ve hayatında meninin hiç tadına bakmamış olan karımda çekine çekine bir damla meniyi ağzına götürüp yuttu. Sonra kaynanam mehmeti sırüstü yere yatırdı. rukiyenin altındakileri çıkarmaya başladı. inanamadım. rükiyeye de kırmızı sütyen ve kırmızı kilot giydirmişler. esmer olan karımın üzerine öyle tatlı oturmuşki onu hayatımda hiç beğenmediğim kadar beğendim. rükiyenin kilodunun amcık kısmına gelen tarafını yanına toplayıp ee kızım bak ben aylardır nasıl mutlu oluyorum sende şimdi anlayacaksın dedi ve rukiyeni,n amcığına eğilip onu koklamaya öpmeye başladı. rukiye amcığı ıslanmış bir halde ne yapıyon sen benim annemsindediyse de kaynanam oralı olmadıbırak şimdi bunları ne kadar zevk alıyon görmüyommu sanki daha dudaımı değdirir değdirmez zevk suların şarıl şarıl aktı dedi. rukiyenin üzerinde hala bir çekingenlik vardı.kaynanam mehmetin sikini tekrar yalamaya başladı ve sikini demir gibi yatı. daha sonra rukiyeyi yavaş yavaş sikin üzerine oturttu.rukiye ilk başlarda kaçmak istediysede kaynanam engel oldu. girip çıkmaya başladıkça karımın amcığı mehmetin sikine alışmaya ve o koca yarrağı sarmaya başladı. rukiyede bir yandan yasak sikişmenin verdiği şehvet bir yandan annesinin sex dolu sözleri ve o koca yarrağın etkisiyle kendinden geçmişoooooooooooohhhhhhhh daha sok memet daha derine oooooohhhhh sok bana sevgilimmmmmm kocacığımmmmmmmm kocamın yaşatamadıklarını yaşat bana kocama boynuz taktır ooooooooohhhhh sik beni erkeğimmmm her zaman sik beni canın ne zaman isterse geçir bana diyordu. Bu sözler beni iyice çileden çıkardı ve zaten 31 çektiğimiin o sırada donumun içine fışkırmaya başladım. o kadar çok boşaldımki inanamadım. kaynanamda rukiyenin sözlerinden etkilenmiş olacakki hah şöyleee yola gel kızım seni her zaman sikiştirecem memede başka erkeklerede siktirecem merak etme kızım seni yarrağa doyuracağım dedi. Ben boşaldıktan sonra ne yapacaımı bilemez bir halde evden sessizce çıktım dışarı. bütün olanları anlamak için arabama binip dolaşmaya başladım.ve ne yapacağımı düşünmeye başladım. daha sonra bu yaşadığımdan çok daha fazla bir sürpriz yaşadım.onu ikinci yazımda yazacağım.

Ah Başıma Gelenler

Ben size kendimi tanıtmak istemiyorum.fakat size bi hikaye anlatacam.bir gün okulun sıradan günlerinden biriydi.okulda öglen arasıydı ve benimde tuvaletim gelmişti çok sıkışmıştım bizim sınıf en üst katta oldugu için en üst kata gidecektim ve çantamdan peçete alacaktım. herneyse gittim ve peçeteyi aldım ve tuvalete gittim küçük tuvalete girdim egildim ve tuvaletimi yapmaya başladım tam kalkıp eteğimi düzeltecektim ki tuvaletin kapısı açıldı ve kapıya bir baktım karşımda ali duruyordu ve benim amımı görmüştü önden sikinin kabarıklıgı hemen belli olmuştu. ali ne işin var senin burda dedim heme kapıyı kapat ve çık dedim fakat onun çıkmaya niyeti yoktu beni saçımdan tuttugu gibi çekti ve ters çevirip domalttı. ne kadar ali dur yapma dediysem de dinlemedi ve asıl korktugum şey ben daha bakireydim. tam çıglık atacaktım ki, tuvalet kabinine üç erkek arkadaşı daha girdi biri hemen agzıma bi peçete tıkadı ve bagırmamı engelledi çok korkmuştum. ve yanlarında birde ip vardı öglen arası oldugu için kimse tuvalete gelmiyor sesim kimse duymuyordu.kabinin içinde yaklaşık 8 tane erkek ve ben vardım. çaresizdim ve korkuyordum getirdikleri iple elimi bağlamışlardı ve önden iki kişi kafamı kavramış agzıma sokmaya çalışıyorlardı fakat ben direniyordum.en sonunda ali etegimi kaldırdı ve arkadan badyımı aşşğı indirdi götüm tamamen açılmıştı herkez bakıyordu aglamaya başladım ama dinlemediler ali bir krem aldı ve amımla götümün birleştigi noktaya bolca sürüp yaydı. artık yapacak bişey yoktu sikini amıma dıgrulttu ve iki eliyle amımı biraz iki yana açıp birden daldırdı birden çıglık attım canım yanmıştı.ben o acıyla bagırınca öndekilerden biri bunu fırsat bilip hemen agzıma daldırdı.ben ne kadar çıkrmaya çalışsamda o kafamı kavramış bırakmıyordu.saçlarımı çekiyordu. bu arada ali arkamda iyice hızlanmış ve çok sert bi biçimde gidip geliyordu bakireliğm artık gitmişti.ali o kadar azgındıki sikerken götümüde tokatlıyordu.bir eliylede parmaklarını götüme sokuyordu.kendimi çok kötü hissediyordum aralarından biri cep telefonunu çıkartdı ve fotografımı cekmeye başladı. sonra hepsi sırala arkama geçip beni sikmeye başladı artık bende zevk almaya başlamıştım ve alinin yarragını agzıma isteyerek alıp somurmaya başlamıştım.işin tadına bende varmıştım ama yinede korkuyordum.en son olarak yusuf diye seslendikleri bi çocuk zorlayarak götüme girdi çok canım acımıştı ama alışmıştım artık. tam gidiyolardı aralarından biri bu olayı birine anlatırsan bu resimleri babana veririm dedi bende babamdan korktugum için kimseye bişey söyleyemedim.bu olaydan sonra beni tehdit edip sikmeye başladılar. en son ali yine tuvalette.beni kaldırıp kucagına almıştı ve ayaklarımı onun belinin etrafına dolamamı istemişti.bende caresiz yapmıştım.beni amımdan sikiyor götümü tokatlıyor dudaklarımı öpüyor ve göğüslerimi ısırıyordu ve onun üzerinde hoplamamı istiyordu bende mecburen yapıyordum. ve şimdi okullar yine açılacak korkuyorum acaba yine sikecekler mi?

karımı patronum sikerken izledim

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Ben Afyondan Mahmut, 38 yaşında evli bir erkeğim. Karım Sultan 36 yaşında, 1.60 boyunda, esmer, hafif balık etinde, kapalı bir kadındır. Aslen Konyanın bir kasabasındanız. Karımla geçen sene iki haftalık memleket ziyaretine gittiğimizde, karımın teyzesinin oğlunu olan Ademin evinde kalacaktık. Adem, babası gibi hanzo tipli, kaba saba, esmer bir adamdı. Oraya varışımızın ikinci günüydü, karımı teyzesinin oğlunun evinde bırakıp, ben eski arkadaşlarımı görmek için atladım bir minibüse Konyaya gittim. Arkadaşlarla görüştükten sonra akşam tekrar kasabaya döndüm. Eve giderken yolu kısaltmak için bahçe içlerinden geçiyordum. Az ilerde Ademin arabasını tenhada park etmiş halde görünce yanına gideyim diye yolumu değiştirdim. Yaklaşınca arabanın içinde yalnız olmadığını görüp merkla dikkatlice baktım, bir kadınla şevişiyorlardı… Rahatsız etmemek için önce sesizce uzaklaşmak istedim, ama merak ya bu, sonra fikir değiştirip, biraz daha yaklaşıp, çalıların arkasından gizlice izlemeye karar verdim. Arabadaki kadın kesinlikle kendi karısı değildi, Adem karısını bir başka kadınla aldatıyordu. Ama kiminle? Bunu görmek için sessizce biraz daha yaklaşıp seyretmeye başladım. Adem oturuyordu, kadın da herhalde Ademin yarağını yalıyordu, kadının sadece saçlarını görebiliyordum, kafası piston gibi inip kalkıyordu. Adem, “Yala aşkım yala, yarağımın hepsini al ağzına! O salak kocan iyi sikememiş seni, karı nasıl sikilir şimdi gösterecem sana, o boynuzlu kocanın da boynuzları büyüsün!” diyordu. Arada sırada da, “Amına koyduğumun orospusu iyi yala, dişleme!” diye küfür ediyordu. Şimdi Ademe sakso çeken kadının kim olduğunu daha çok merak etmiştim. Bu böyle 15 dakika kadar sürdü. Ben de onları izlerken yarağımı çıkarmış 31 çekiyordum… Kadın birden kalkıpta külodunu çıkarınca, arabadaki kadının karım Sultan olduğunu gördüm ve beynimde şimşekler çaktı! Ama ne yapabilirdim ki? 15 dakikadır karım yarak yalıyor ben de izliyordum ve üstelik de aşırı derecede tahrik olmuştum. Biraz yarağım iner gibi oldu, ama ben bunları düşünürken karım Ademin yarağına oturunca, yarağım yeniden sertleşti. Karım arabanın arka koltuğunda inip kalkarak Ademin yarağın yiyordu ve bundan da aşırı zevk alıyordu ki, bu her halinden belliydi. Saçları sağa sola savrularak zıplıyor ve “Ohhh erkeğim, sikicim!” diye çığlıklar atıyordu. Bu arada bende de kıskançlık ve ihtiras bir olup zevke dönüşmüş, karımın karşımda teyzesinin oğlu tarafından sikilmesinden zevk alır hale gelmiştim. Karışık duygular içinde karımın sikilişini seyrederken, onlar çığlık çığlığa sikişlerine devam ediyorlardı… Az sonra arabadan dışarı çıktılar. Karım eteğini beline toplayıp arabanın kaportasına ellerini dayayarak Ademe domaldı. Adem de yanaşıp karıma arkadan amına kökleyince, karım yeniden başladı inlemeye. Adem de hızlıca pompalıyordu karımın amına. Bu böylece 10-15 dakika sürdü, sonra karım titreyerek şiddetli bir biçimde orgazm olup boşaldı. Karımdan hemen sonra Adem de böğürerek karımın amına boşaldı ve üzerine yığıldı. Bense 31 çekerek çoktan boşalmıştım, yavaşca geldiğim gibi sessizce ordan uzaklaştım, karmakarışık duygularla eve gittim. Onlar da iki saat saat sonra geldiler. Bu iki saatte kesin sikişmeye devam ettiler. Güya akraba ziyaretine gitmişler de, ordan geliyorlarmış. Ben bir şey diyemedim tabi, gördüklerimi görmezden gelip, namuslu sandığım karımla evliliğimi sürdürmeye karar verdim. Orda kaldığımız iki hafta boyunca, onlara çaktırmadan ortam hazırlayıp karımla Ademin sikişmelerini gizlice seyrettim. Müthiş heyecanlı oluyordu ve hayatım dahada zevklenmişti. Şimdi Afyona döndük ve ben başkalarının da karımı sikmesini nasıl arzuluyorum bilemezsiniz. Nasıl olur, kimle olur bilmiyorum ama, gizlice karımın sikişmesi için ortam yaratmaya çalışıyorum.

beni sikti

Beni Sikti merhaba ben 18 yasında bir delikanlıyım ve benim bir kız arkadaşım vardı adıda pınar.bir gün bizim eve gelecekti benimle beraber oturmak için ama ne bilim maksatının beni sikmek olduğunu bakın ben bir erkeğim ama kız bana tecavüz etti evet ve o an .kapı çaldı ben açtım karşımdaydı içeri girdi ve birden beni duvara yasladı dudaklarımdan öpmeye başladı altında mini bir etek vardı bende dayanamayıp eteğinin altından elimle yavaşca bacaklarını okşamaya başladım.aslında onunla beraber olmak istemiyordum.bizim odaya geçtik ve beni yatağa attı birden şaşıra kaldım ve pantolonumun altındaki yarrağımın kocaman olduğunu hissettim onu eline aldı ve ağzına götürdü ben zevkten bir şey yapamıyordum. en sonunda canıma tak etti ve bende onun üstüne yattım baksırımın altındaki patlamaya hazır yarrağımı onun amıının üstünde gezdirmeye başladım yapmazsam beni öldürecekmiş gibi bir halı vardı ve bağırıyordu inliyordu beni sik diye ve bende olmaz dedim niye dedim bilmiyorum ama dedim.ve bana gözlerimi kapamamı söyledi elinde bir ip vardı ve beni yatağa bağladı.üstümdeki herşeyi deli gibi yırtıyordu adeta delirmişti ben çılgına dönmüştüm ama bir şey yapamıyordum ve beni yalamaya başladı birden üstüme oturdu ve o daracık amını kapkalın yarrağımın üstüne otutturdu ve kalkıp oturmaya başladı seni deli gibi sikecem diyordu.ve istediğini yapmıştı.banyoya girdim ve tekrardan orada suların altında bir kez daha yalamaya başladı ve bu bir kaç kez oldu Gönderen: burak eto_33

komşumuz bakireliğimi aldı

Ben henüz 17 yasında bakire bir kızdım su anda 19 yasındayım ve o zamanlar şehir dışında lise okuyordum.Bir gün tatil için memleketime dönmüstüm anneme süpriz yapcaktım ama meğer annemde gün varmıs neyse ben eve geldim üstümü başımı degistirdim tüm kıyafetlerim yurtta kalmıstı dogru dürüst birşey yoktu hemen bir külotlu çorap ve mini etek giydim üstünede pembe bir badi giydim majyajımı yaptım ve salona geçtim.Bir kaç saat sonra misafirler gitti ben annem ve ayten teyze kalmıstı. Annem ve ayten teyze örgüleri için iplik almaya gittiler banada gel dediler ama ben gitmedim malum yol yorgunuyum dedim ve duşa girdim. Duşta uzun süre kalırım ben o arada annem fenalasmıs ve hastaneye gitmisler telefonumu duymamısım sonra ayten teyze beni alması için kocasını yollamıs kapıyı duymayıp açmayıncada anahtarı vermisler.Ayten teyzenin kocası numan abi kapıyı açıp girmiş bende keyifle dus alıyorum amımı falan oksuyorum numan amcada beni izliyormuş meğer. Dustan çıktım haberim yok numan amca içeriye saklanmıs.Ben arkadaslarımla dısarıya çıkayım diye düşündüm üstümü falan giydim tekrar makyaj yaptım telefonumu almak için salona dogru giderken birde ne göreyim numan abi otuzbir çekiyo. Numan abi napıyosun dedim hemen arkamı döndüm birden arkadan yapıstı ve seni  öyle bir sikeceğim ki dillere destan olacak dedi ben hayır numan abi napıyosn senin burda ne işin var diyene kadar ağzımı kapattı ve eteğimi 2 ara 1 derede indirdi sadece külotlu çorabım kalmıstı ıslık öttürdü of be 40 yıllık ayten teyzende bile böyle göt yok ne yaptın kızım sen dedi ben tabi utandım ama konusamıyorumda debelenip duruyorum beni bi çelsede kanepeye attı şaşkınlıklar içerisindeyken bogazımı sıkıp bikinimin kelepçesini açtı ve memelerimi avucladı bu sırada agzım bos kalmıştı bagırıyordum  sonra birden yaragı külotlu çorabımın üzerinden amıma değdi sıcacıktı yanıyordu benim amımda buz gibiydi üşümüştüm sonra birden bir garip oldum bende istiyodum ama hayır bunu bana yapamazdı ! Sonra bi çelsede külotlu çorabımı baldırlarıma kadar indirdi. Porno filmlerindeki sexy kaşarlara benzemiştim aynı. Birden çorabımı baldırlarımı basenimi yalıyordu ben kaçmaya calısıyodum tutuyodu sonra amımı yalamaya basladı bende ayağımı kafasına doladım çekmeye çalıştım ama bu onun işine gelmişti dahada azmıştı iyice yaladıktan sonra saçımdan tutup sikini ağzıma verdi ıssırdım birden sinirlenip tokat attı saçımdan tutarak ileri geri yaptı ve sonra belmden kavrayarak kanepeye domalttı yaragı amımın deliğini arıyordu çırpınıyordum nafile sonra birden içime daldı kan revan oldu heryer çok acıyordu ağlıyordum orrospu çocuğu diyodu bana etmediği hakaret kalmamıstı hem sikiyordu hemde namusuma laf atıyordu öyle öyle yaklasık 30 40 dakika sikiştik ikimizinde telefonu sonuna kadar çaldı ama hiç bakmadık benim gözlerim şişmişti artık aglamaktan sonra gel bide götünden sikiyim dedi hayır hayır asla dedim ama affetmedi kazık gibi 20-25 cmlik yarragının tadı güzeldi aslında. Ağzıma tekrar verdi bu sefer bende isteyerek yaladım iyice sömürdüm bitirdim daha sonra beni odama götürdü yatağa attı ve bacaklarımı ayırıp üstüme çıktı. Ayaklarım karyolanın basına değiyordu tost gibi olmustum belim agrıyodu ama o bunu dinlemeden yarragını sokmaya çalısıyordu kafası girdiğinde orgazm olmustum ama çok acıyordu birden kökledi bende ona küfür ettim çok acımıstı ama sonra alıstım çok sert sikti öldüresiye sikti beni götümden bile kan gelmişti sonra beni duşta bi güzel yıkadı çünkü benim dermanım kalmamıstı hastaneye gittik iyice temizlenip halının kanını ve yatagı unutmusuz gitmisiz eve geri dönecek vakit hemen numan abiyi aradım halıyı falan toplaması için toplamıs yok etmis annem eve döndüğümüzde halılara ne oldugunu sordu bende yurttaki odama sericem anne falan dedim odamada yeni nevresim aldım annem diğerlerine ne oldu dedi yurttaki yatagıma sermek için ayırdım diyerek geçiştirdim . 2 ay sonra numan abiler taşındılar ve bidaha hiç görüşmedik.Sadece bir kere onların dükkanına 3 lü priz almak için gittiğimde yarragını okşamıştım o kadar.

hızlı sokuş

ben hakan 19 yş brgün kız arkadaşımın evine gittim tekti oturup kahve içtik snra bana sen çok sexi erkeksin dedi bende gösterimmi diye sordum sonra soyun maya başladık ben onun soyunmasını beklemeden direk amına hızla soktum ve çıglıkları evi yıkıyodu kızlıgını bozdum kangelmeye başladı ve sonra çok güzelsin dedi yeter halim kalmadı diyerek bıraktım yapmak isterseniz tl 0506 941 45 36
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66