Hakan abim canım abim benim

Arkadaşlar bu hikayeleri okudukça ne kadar güzel bir şey bende karar verdim hikayemi yazmaya ve inanın çok hoşuma gitti bu site. hikayem tamamen gerçektir.Ben o zamanlar 14 yaşıma yeni girmiştim biraz parlak olduğum için arkadaşlarım bana takıldı okulda.yaşıtlarıma göre biraz dolgun popom var ondan bana takılıyorlardı.mahallemize yeni taşınan birileri oldu hemen evimizin yan tarafındaydı ve ben okuldan gelince evi önünde basket potası vardı onla orada her oynardım. yaz sıcaktı da ben ince tişört ve kısa bol bir Eşofman giyer basket atmaya öğrenirdim. yeni taşınan komşumuzun bi oğlu var yakışıklı ve kaslı hafif kirli sakalı beni izliyormuş basket atarken ve geldi bana oyle atılmaz dedi boyle atılır dedi bi atışta gecirdi. bende cok güzel attın Hakan abi dedim.bana bak böyle atacaksın diye tarif ediyodu ben tabi atamıyordum.neyse arkama geçerek topu böyle tut şöyle at diyodu bende tamam diyip atıyom ama olmuyordu.hakan abi arkamda bana dayandkca ben popomu oynatıp topu atıyordum. tabiki eşermanım aşa inmişpopumun azıcık görünüyodu.Hakan abide artık iyice hoşlnmiş olacakki devam edıyordu.ben tam bugünlük yoruldum dedim.oda isersen gel madem yoruldun gel sana masaj yapım dedi ben tabi dünden razıyım tamamm dedim.onlara gittik kimse yoktu bana uzan şöyle dedi bende yüz üstü uzandım.yavas yavas omuzlarımdan baslayarak asa dogru iniyor ben heyecandan titriyom. o da anladıki sakin ol kendini bana bırak diyordu bende tamamm dediim.artık okşamaya başladı ve popumu elliyor okşuyor bense öylece yatıyorum oda devam edıyodu.Bana cok güzel popon varmış dedi bende hhıı dedim, Artık iyice elliyor okşuyor ben adeta kıvranıyordum.VEeşermanımı indidi bak boyle daha ii dedi ve popumu iki yana ayırıyor göt delimle oynuyordu. cok güzel canım benim yavrum bitanemm diyor yalıyordu.o da soyundu üzerimedogru uzanarak yanagımı öpüyor omuzlarımı yalıyodu altanda o şahane sikiyle 20 cm var götüme badana cekıyordu.ben artık kendimden gecmiş aaahh ooofff diyodum sadece oda da yavrum benım bak seni ucurcam şimdi diyodu.Bende tamamm hadiii diyodum. Hafif belimden kaldırdı ve belimin altına minder koydu.Artık ona bıraktık kendimi yalıyor okşuyordu göt delimi adeta emıyodu oda artık aahh offf diyor bana böyle güzel götü nasıl sikmemişler diyordu.Artık kıvamına gelmişti oda skini güzelce ıslatıp göt delime dayadı benim sanki kalbim yerınden cıkacaktı, sikiyele göt delinde oynuyor du.sonra yavasca kafasını soktu ben bi irkildim aaahh dedim.Tamam canım merak etme diyordu. Tekrar ıslatı ve kafasını yavas yavas sokuyor bekliyor benim yanaklarımı öpüyor omuzlarımdanlarımgan asa dogru bastırıyor ben adeta kıvranıyorumdum altında ve bi yüklendiki aman allahım kafam şimşekler caktı.Gözlerinden yaslar geldi.artık iyice girdi ve bekliyor yanaklarımı ö püyor yavrum bitanem benim inan bana kadından bile boyle zevk almadım diyordu.Artık yavas yavas git gel yapıyor ben ise kıvranıyordum altında oda kendinden gecmiş adeta popomdan sesler gelıyordu şap şap diye.bekliyor tekrar vurmaya başliyor bense artık altında nefes bile alaıyordum.öpüyor yalıyor beni omuzlarından kenetleyerek bastırıp hepsini sokuta içimdeki o sıcak sıcak gelıyor üzerimde yatarak öylece kaldı o muhteşem siki ufalark götümden cıktı ve beni öperek sagol canım dedii,Artık seni seni bırakmam canım benim dedi.Ben öylece kaldım beni tutup kaldırdı tekrar yanaklarımdan öperek sagol canım dedi.giyip kalktım adım atacak halim yoktu.eve gidip uzandım.hic aklımdan cıkmıyor hep onu düşünüyorum.hakan abim benim.daha cok var anlatacam size ilerleyen günlerde..hoşca kalın….

iki abim tost yapıp siktiler

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,adım Canan Balıkesir doğumlu olmama rağmen izmir’de ikamet ediyorum. Sizlere anlatacağım öykü son derece gerçektir. Bundan 5 sene önce iyi bir ailemiz ve iyi bir düzenimiz vardı. 3 kardeşiz Ben en küçükleriyim. 2 tanede abim var. Abilerim ozamanlar üniversite 3. sınıfa gidiyorlardı. Bende lise son sınıfta sürünüyordum. Berke diye bir erkek dostum vardı. Onunla her yerde sikişiyor ve sevişiyorduk. Bir gün okulda tuvalette bile sikiştik. Tenefüs arasıydı Kızlar tuvaletine çişimi yapmak için girmiştim çişim bitince geç kaldığımı zilin çaldığını fark ettim. Sonra bir anda tuvaletin karşısına sevgilim berke dikilivermişti hemen içeri girip eteğimi kaldırıp oracıkta beni sikmişti. Kısa kesiyorum çünkü gerçek öykümi anlatacağım. Pazar günüydü yanlış hatırlamıyorsam en azından okulun olmadığını biliyorum. Bizimkilerin hepsi dışarıdaydı ve eve geç geleceklerdi zaten abilerim eve hafta sonları hiç gelmezdiler. Neyse ben canım sıkıldığı için Berke’yi bizim eve çağırdım. Azgın köpek koşa koşa 5 dakikaka da bizim eve geldi. Sanki bizim evin oralardaymış gibi. İçeri girerken dikkat ettim yarrağı deli gibi kalkmış resmen benim amcığımı istiyordu. Onu içeri aldım öperek. Dilimi koparacakmış gibi emdi daha kapıdayken. Neyse salonda biraz oturduktan sonra benim odama geçtik. Beni kucağına alarak taşıdı odama kadar. Orada altımda bulunan kısa şortu çıkartım. Tangamı çıkarmadan arasından parmaklıyordu amımı. Bende onun kulaklarını öpüp zevkten çıldırtıyordum. Tangamıda çıkardı sonunda amımı sular gelinceye kadar yaladı sıra bendeydi bende onun yarrağını yarağını, göt deliğini her tarafını yaladım. Sikinden zevk suyu çoktan gelmişti bile. Bana hazırmısın diyordu her ağzıma alışımda. Tam hazırım diyecektim ki arkamdan bir ses hayır biz hazırız dedi. Arkama döndüğümde arkamdakiler abilerimdi. Çok korkuyor ve üzülüyordum bu halde yakalandığım için. En büyük abim Berkeye gel buraya dedi ve bir tokat patlattı. berke yere düşmüştü. Öteki abimde berkeyi yerden kaldırıp arkası dönük bir şekilde yatağımdaki demire bağladı. Salondan sobanın yanından bir odun parçası getirip, bununla ne yapacağız canan hanım biliyormusun diye sordu? ben cevap bile veremiyordum onlara. Odun parçasını Berkenin göt deliğine gözümün öünde soktular berke çok ağlıyor ve ahhh diye bağırıyordu. Sonunda berkenin götünden kanlar gelmeye başladı. Küçük abim kanları temizledi ve kocaman yarağını çıkartıp Berkenin Götüne soktu. Berke abi çok pişmanım sikmeyin beni diye yalvarıyordu fakat nafile küçük abim durmadan sikiyordu. Büyük abim yanıma gelip vayy Canan kızımız büyümüşte sikişiyor dedi. Ulan kaltak diğer erkeklere varda bize yokmu diye bir tokatta bana attı. Saçlarımdan tuttuğu gibi yarrağını ağzımın sonuna kadar soktu al kaltak dedi. Abimin yarrağını yalıyor zevkten dört köşe olşunu hayranlık ve şaşkınlıkla beraber izliyordum. Bende hoşlanmıştım buarada bu işten. Abim sonunda hazırız dedik ya kızım dön arkanı dedi. Ben domaltı amımdan sikti. Bu arada küçük abim Berkeyi sikmeyi bırakmış yanımıza geldi bana banada yer varmı dedi. Bende istersen yer de delikte buluruz canım abicim dedim. Zaten erkek götü ve bu büyük abinin götünü sikmekten usandım birazda seni sikiyim dedi ve oda göt deliğime girdi. Beni arada tost yapmışlardı. Ben 10dk içinde zevkten dört köşe oldum ve boşaldım. Ardından küçük abim sonrada büyük abim boşaldı. Berkeye dönüp artık sen sikebilirsin dediler ve onu çözdüler. Berke zor yürüyordu oracıkta bayılakaldı. Onu su ile uyandırıp yarım bıraktığın işi bitir bizden sana izin dediler. Berke bu duruma çok kızmış olmalıki vajinasına kodumun oruspusu herşey senin yüzünden başıma geldi seni öyle bir sikeceğim ki hayatın mahvolacak dedi ve yanıma geldi. Ben zaten bitmiş bir halde olduğum için onu zor zabtediyordum. Berke durmadan ileri geri ileri geri beni sikip yarağını bir amıma bir götüme sokuyordu. Sonunda Berkede boşaldı ve herkez dağıldı. Ogünden sonra her akşam 1 abime kendimi siktiriyorum. Ve hayatımdan da oldukça memnunum. Haa Berke mi? En son İzmir Kordon boyunda karşılaştık. Kulağında küpe yanında kıllı erkekler vardı. Ve birisi benim abimdi.. İki Abim Tost Yapıp Siktiler, aile içi sex, aile içi sex hikayesi, aile içi sex hikayeleri, aileiçi sex,aileiçi sex hikayesi,aileiçi sex hikayeleri,
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Abim ve Kuzenle yaşanan güzel bir sikiş

Abim ve Kuzenle yaşanan güzel bir sikiş.
Selam ben elif daha önce 2 hikaye paylaşmıştım şimdi yine yaşadığım bi olayı anlatıcam.Ben aslen Adana’lıyım fakat üniversite nedeniyle istanbuldayım üniversitemde bu sene bittiğinden dolayı annem gilin yanına gittim ales filan için fransızca kursuna gidiyordum fakat kuzenimin de düğünü olduğu için adanaya gitmek zorunda kaldım. Her neyse annemgilin yanına gittim fakat herkes kuzenimin düğününe geldiği için evde boş yer yoktu vede ben kalabalık yerlerde kalamam.
Anneme dert yandım afra tafra filan oda git abin gil de kal dedi abimde bekar ve evine kimseyi almaz.Fakat kuzenimin düğünü olduğu için izmir den de erkan kuzen geldi erkanla da abim çok iyi arkadaşlardır erkanda eve gelecekmiş. Her neyse o akşam 21.00 gibi abim gilin evine gittim erkanda oradaydı içeri girdiğimde erkan oooo güzel bayan nasılsınız filan dedi karnımız aç bir yemek yaparsın artık dedi bende yaparım dedim ve onları spagetti nugget filan pişirdim yedik ve herkes odasına gitti ama uykum gelmemişti biraz yatakta debelendim ama uykum gelmedi televizyon izliyetim dedim.
Televizyon izlerken baktım ki erotik kanalların hiçbiri kilitli değil bende zaten 2 haftadır filan hiç sex yapmamıştım ve kalktım televizyon odasının kapısını iyice kapattım biri gelirse kapatırım hemen die düşündüm ama üstüm müsait değildi gittim bir bady giyindim kapıyı kapattım ve televizyonu açtım ne kadar izlediğimi bilmiyorum televizyon odasının kapısı açıldı üstümü başımı topladım hızlıca televizyonu kapatmaya çalışırken menü kısmına bastım ve televizyonu bilmediğimden menüden çıkamadım ve odaya giren kişi erkan mış şaşırdı kaldı kumandayı aldı elimden menüden çıktı.
Show tv yi açtı korkunç bir film başlayacak dedi ve ardından sana hiç yakıştıramadım dedi güldü erkanda çok yakışıklıdır öle böle değil bende yanında oturdum sohbete başladık bana üniversiteyi bitirdin ne yapmayı filan düşünüyorsun dedi bilmem filan dedim seni bizim oraya aldıttıralım dedi hem sana yardımcı oluruz gelişirsin filan dedi bende ales filan istiyor musun diye sordum yok ya dedi ben seni aldırırım güzelliğin yeter dedi güldüm bende filmi izlerken sırtım filan ağrıdı ben yatmaya gidiorum dedim noldu dedi sırtım ağrıdı dedim sana çok güzel bir masaj yapabilirim dedi bende kabul ettim ve odama çıkalım dedim tmm dedi yatağıma uzandım oda sırtımı ofalamaya filan basladı.
Bir 15 dakika geçti kalçalarıma indi çok güzel okşuodu çok hoşuma gitmişti ve yavaş yavaş sulanmaya başladım bir anda durdu ne oldu dedim bitti dedi ama üstündekileri çıkarırsan bir masaj daha biliyorum dedi bende kabul dedim ve üstümdekileri çıkardım tek tangam kaldı yine uzandım bir süre masaj yaptı sonra durdu hiç bakmadım arkama filan sonra bir baktım buda full soyunmuş tek boxerı kalmış birazda sen bana dedi ve yatağa oturdu bende ayağa kalktım bacaklarının hizasında diz üstü çöktüm boxerinin düğmelerini çözdüm ve penisini yalamaya başladım yalarken taşşaklarıyla oynuyordum sonra uzanmamı istedi.
Uzandım göğüslerime verecekti göğüslerime oradanda ağzıma veriyordu çok geçmeden boşaldı bende iyice azmıştım uzan dedi uzandım gene ve amımı yalamaya başladı gerçekten bu işte iyiydi dilini içime sokuyor yalıyor ve parmak atıyordu beni de boşalttı sonra kulağıma doğru yaklaşıp bakire misin diye sordu hayır dedim hımm hele yalaman dan belliydi dedi bekle içeriden prezervatif almaya gideceğim dedi ok dedim geldiğinde abim de yanındaydı çok şaşırdım onlarda güldüler beni diz üstü oturttular abim yatağa oturdu ve ağzıma almamı istedi erkanda arkama geçti ve amımı fırçalamaya başladı abimin aletini ağzımdan çıkardım ve erkana girmesi için yalvardım erkan yavaş yavaş girmeye başlayınca abimin aleti ağzıma geri aldım şimdi erkan altımda beni hoplatırken bende abimin kini yalıyordum abimin penisi 16 cm filan vardı.
Ama çok kalındı ağzıma sığmayacak tı resmen yalamaya devam ettikçe abim iyice inlemeye başladı onlar inledikçe bnde inliodum abim birden titredi ve yüzüme boşaldı erkanda bu sırada götümü parmaklıyor du ve oda geliyorum elif dedi onunda yüzüme boşalmasını istedim oda yüzüme boşaldı ve abimin yanına yatağa oturdu ben yüzümdeki menileri yaladım işim bitince 2 sininde penisini yalamaya emmeye basladım 2 sininde penisleri kazık gibi oldu beni yatırdılar yatağa erkan yine önüme abimse arkama geçti erkan yavaş yavaş girdi ve sonra temposunu arttırmaya basladı ben inliyordum ama abim giremiyordu krem getirmeye gitti.
Kremi kendisine ve bana sürdü ama yine girmedi bunu görünce abim sikmekten vazgeçti ve göt deliğimi genişlemesi için yalamaya ve parmak atmaya başladı erkanda abi ben arkadan girerim istersen öne gel dedi abim kabul ettin yer değiştirdiler erkan yavaş yavaş içime giriyordu canımda yanmıyor değildi tamamen girdiğimde abim de önden girmeye başladı ama abimin ki çok kalındı ve giremedi eeeee dedi ve birden kökleyince amımım patlayacak zannettim çığlık atmaya başladım ve kaçmaya çalıştım ama 2side harekete geçmişti amım dan bakire olmama rağmen kan geldi bu pozisyonda bni baya bi becerdiler erkan arka tarafımın içinde boşaldı ve çıktı içimden abi ben bittim dedi.
Zaten sabahta bir kızla sevişmiştim hadi sana kolay gele dedi çıktı odadan o çıkınca abim beni bir sert sikmeye başladı ve kulağıma hadi fahişem hadi orospum filan diyordu ben çok şaşırdım sonuçta abim di ama bu sözler çok hoşuma gitmişti kısa süre sonra boşaldım benim boşalmamla oda boşaldı bende derman kalmamıştı abi yeter dedim oda bide arkadan yapıyım tamam dedi abi 4-5 gün buradayım dedi kabul etmedi ve arkama geçti bir daha kendisini ve beni kremledi ve erkanda arkadan yaptığından dolayı yavaş yavaş girmeye başladı ama acayip canım yanıyordu abime yalvarmaya başladım.
Ama içime tam girdi sonra biraz bekledi canımın acısının geçmesi için ve sonra ileri geri yapmaya başladı bende zevk almaya başladım ben boşaldım artık bende derman kalmamıştı zaten abimde boşaldı çıktı içimden duş alalım dedi sonrada ytak dedi duşa gittik duşta erkan vardı erkanın çıkmasını beklerken de abim benle konusmaya basladı çok iyidi filan dedi erkan çıktı duştan abimle birbirlerine baktılar ve güldüler ben anladım olmaz çok yorgunum dedim hadi hadi dediler ve erkan klozete oturdu beni kucağına aldı arkadan girdi hemen hiç zorlanmadı abimde önde girdi oda hiç zorlanmadı hiç acı çekmediğimden çok zevk alıyordum ve beni anında boşalttılar ooo biz boşalmadan ne yapıyorsun filan dediler ve sikmeye devam ettiler çok uzun zaman oldu ikisi de boşaldı bende boşalmak üzereydim devam etmelerini istedim beni de boşalttıktan sonra duş aldım ve yattım o günü asla unutamam çok güzeldi…..

Abim Beni Bende Vibratörle Abimi Siktim

Merhaba Ensest Hikayeleri takipçileri ben selin size abimle ilişkimi anlatmak istiyorum kısa tutacam sıkılmayın. Ben 19 abim 21 yaşında bundan 6 ay önce başladı ilişkimizi biz aile yapımız itibariyle rahat bir ailede büyüdük cinsellik bizim için hiçbir zaman tabu olmamıştır ailemle cinsel konuları bile rahat konuşuruz abimle’de birbirimize her türlü şakayı yaparız ama cinsel olarak hiç yaklaşmamıştık birbirimize ta ki onu porno izlerken yakalayana kadar.
Dışarı çıkmıştım evde kimse yoktu eve döndüğümde o yüzden zile basmadım kendi anahtarımla kapıyı açtım içeri girdiğimde abim’in odasından tuhaf seslerin geldiğini fark ettim yavaşça yaklaştım kapı deliğinden baktım bir şey göremedim sadece abim’in inleme sesleri geliyordu bir süre kararsız kaldım girip girmemekte sonra girmeye karar verdim birden kapıyı açında gördüklerim karşısında küçük dilimi yutacaktım abim elinde vibratör götüne sokuyordu hemde benim vibratörümdü benim vibratörüm olduğundan bile haberi varmış kim bilir beni kaç defa izlemiştir.
Beni görünce ne yapacağını şaşırdı ne yapıyorsun sen ya dedim çok panikledi ama sonra yüzsüzce sen vibratörmü kullanıyorsun merak ettim deneyeyim dedim dedi abi aptal’mısın sen o erkekler için değil dedim ama o anda sikinin direk gibi olduğunu fark ettim belli’ki çok zevk alıyordu her şeyi anlat bana dedim biraz toparlandı ve biseksüel olduğunu söyledi durumuna üzüldüm sana bi teklifte bulunmak istiyorum dedi durumumu öğrendin ikimizde bu vibratöre kendimizi mahkum etmeyelim bir bizimizi tatmin edelim dedi ben başta çekindim ama sonra nasıl olsa hersey ortaya döküldü zevk alabiliriz belki diye düşündüm abimi ittim direk sikini emmeye başlafım böyle yapmasam utanacaktım direk başlamak istedim siki harikaydı tüm kıvrımlarını emiyordum iyice yaladıktan sonra sırt üstü yattım abim bacaklarımın arasına girdi amımı resmen emiyordu emdikçe sulandım hadi sik beni diye inlemeye başladım.
Mantar kafalı sikini amıma yerleştirdi sokmaya başladı yağ gibi kayıp giriyordu 10 dakika sikti beni ama iyice kudurmuş’tuk hadi domal ben seni sikecem dedim abim domaldı vibratörümüz belden bağlama aparatını getirdim belden bağladım götüne krem sürüp sikimi dayadım sikim kayarak girdi abimin götüne hızlı hızlı sikmeye başladım abimi siktikçe inliyordu zevk çığlıkları atıyordu bi 10 dakikada ben siktim onu ohh boşalacam dayanamıyorum dedi götünden çıktım sikini ağzıma aldım büyük bi sarsıntıyla ağzıma boşaldı harikaydı resmen ikimizde erimiş’tik yorgun bi şekilde yan yana yatıp öpüşmeye başladık abime artık karımsın benim dedim oda sende benim karımsın dedi artık fırsat buldukça bir birimizi sikiyoruz grup yapmak istiyoruz bir gün ama ne zaman olur bilmiyorum sevgiyle kalın bol bol seks yapın.

abim azdı ve bana tecavüz etti

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları. Önce kendimi tanıtayım; 1. 73 Boyunda, sarışın, yeşil gözlü, 105 – 64 – 97 ölçülerinde, fıstık gibi biriyim. 22 Yaşındayım. Bu olay 15 yaşındayken başıma geldi… Lisede okuyordum o zamanlar 97 59 87 ölçülerindeydim. Mini etekle okula giderdim. Herkez beni izlerdi, buda hoşuma giderdi. Birgün sevgilimle okuldan kaçtık ama kolay olmadı tabi. Bekçiye biraz elletince izin verdi. Beraber koruluğa gittik. Orda biraz öpüşüp elleştik ama bakire olduğum için cinsel ilişkide bulunmadık. O da zaten zorlamadı. Annem ve babam, dedem hastalandığı için köye gitmiştiler. seks hikayesiEvde ben ve abim kalıyorduk. Abim 20 yaşındaydı ve 1 ay içinde askare gidicekti. Eve geldim abim televizyon izliyordu. Merhaba abi dedim. Ben banyo yapıcam dedim. Banyoya gittim ve soyundum. Abim beni izliyormuş. Duşun altına gidip banyomu yaptıktan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım. Abim bana bakıyordu tabi bornoz üstümü tamamen kapatmıyordu. Yürüdükçede baldırıma kadar bacaklarım görünüyordü.Abim beni yanına çagırdı. Bende üstümü giyinip geliyorum dedim. Şimdi gel önemli birşey konuşucaz dedi. Ben de yanına gittim. Bana geç karşıma otur dedi. Oturdum ama nerdeyse amım götüm görünüyordu. Bugün nerdeydin dedi. Bende okuldaydım çıkıp hemen eve geldim bedim. Yalan söyleme sizin okul korulukta değil orda ne işin vardı dedi. Bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. Ben kafamı eğip sustum.Çıplaktım…Abim o çocukla yattınmı diye sordu. Ben hayır dedim. Oda niye ozaman hemen banyo yaptın dedi. Kalkıp yanıma geldi. Şimdi git üstünü değiştir annemle babam gelsin onların yanında konuşuruz dedi. Abime yalvarıyordum söylememesi için. Beni odama gönderdi. Odama gidip bornozu çıkrdım üzüntüden kapıyı kapatmamıştım. Biraz sonra abim geldi ama üstünde sadece sortu vardı. Ben ise çıplaktım. Beni yakalayıp yüzüstü yatağa yatırdı. ensest hikayeAbi ne yapıyorsun dedim. Seni ben sikecem dedi. Ben bağırmaya çalıştım ama ağzımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bir girdiki nefesim kesildi. Şimdi sadece altında inliyordum. O ise pompalıyordu. Gidip geldikten sonra sikini çıkartıp dışarı boşaldı. Beni çevirdi ve sikimi ağzına al dedi. Ben hayır dedim. Annemle babama o çocukla yattığını söylerim dedi çaresiz sikini emicektim. Sikine baktım oda ne inik hali bile en az 20cm idi ve oldukça kalındı. Sikini ağzıma alıp yalamaya başladım. Siki büyüdü ve 25cm kadar oldu. Ağzıma sığmıyordu ve ağzıma boşaldı.Ben artık bitti diye düşünürken bana seni birde götten sikeyim küçük orospu dedi. Bu sefer itiraz edemedim. Kremi alıp benim götüme ve kendi sikine sürdü. Ittirmeye başladı ama girmiyordu. Önce parmaklarını soktu artık zevk almaya başlamıştım. Siki ile yüklendi ve kafası girdi. Ben çığlık attım. Sonra yavaş yavaş hepsini soktu ve pompalamaya başladı. Ben altında zevten inliyor ve çığlık atıyordum. Gide gele içime boşaldı, artık ayağa kalkaçak halım yoktu. Bana dönüp artık sen benim karımsın ne zaman istersem seni sikicem dedi. aslında ben de zevk almıştım. Tamam kocacığım dedim ve ayağa kalkıp üstümü giyeyim dedim. Artık abimla herzaman sikişiyoruz. Yani hala sikişiyoruz. Koca ve kalın yarraklı beylerin mesajını bekliyorum…  seks hikayeleri
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66