bu kez hayal değil

meerhaba ben ve eşim henüz 8 aylık evliyiz ve sexsi çok seviyoruz.neredeyse birbirimize yetmez olduk. ben başka kadınlar o ise başka erkekler ister oldu. yatakta çoğu kez karım başka bir kadın oluyor , çoğu kezde ben onun hoşlandığı başka erkekler.yine yatakta karım fantezi kurarken iş yerindeki bir erkeği beğendiğini şu an içine girenin o olduğunu söylüyor , altımda kıvranıyor ve zevten boşalıyordu. aklımdan ya bunlar sadece hayalden ibaret diyordum.neyse birgün işim erken bitince karıma süpriz yapıp onu işten alacaktım.çalıştığı yere vardığımda vakit baya geçti. zaten iştende geç çıkıyordu. neyse ben heyecanlı şekilde çalıştığı kata gelip kapıyı açıp süpriz yapacaktım ki . kapı aralığından gördüğüm manzara beni şok etti.karım bana anlattığı hikayedeki gibi o iş arkadaşının altında inliyordu. adam onu masaya yatırmış bacaklarınıda ayırmış amına girip çıkıyordu.o zamana kadar açık giyinmeyen karım o gün bunu planlamış gibi diz üstünde bir etek beyaz bir buluz ve ten rengi kilotlu çorap giymişti beyaz kangasını çıkarmaya ihtiyaç duymamışlardı. içeri girip ikisinide vurmak istedim ama kapı aralığından karım beni gördü. ve gayet normalmiş gibi sikişe devam etti. ve adamın dahada hızlanmasını istiyordu. adam kudurmuş bir şekilde karımı sikiyor neredeyse amını dağıtıyordu. karım bana bakmaya devam ediyordu bana bakarak dudaklarını ısırıyordu. kudurmuştum ama artık hiçbirşey yapamazdım. olanları izlemeye devam etti. sonra adam karımı ters çevirdi ve eteğini sırtına attı sonra tangasını kenara çekip yarragını tek hamlede amına kökledi karım zevten dört köşe olmuştu. adam boşalıcam dediğinde hemen önüne diz çöküp bütün spermlerini yuttu. yalamaya devam edip tekrar kıçını adama döndü ve ne olur kara incimi aç dedi. adam kudurmuş bir şekilde karıma saldırıp önce götünü yaladı sonya o koca yarragını sıvazlayıp yavaş yavaş karımın götüne iktirdi karrım bana bakıp sana vermediğim götümüde ona verdim diyordu. yarrağın tamamı girdiğimde karım artık dayanamadı acıya ve bayıldı.o bayılınca adam sikmeye devam etti. boşalınca karımı orada yarı çıplak bırakıp gitti . beni görmemişti bende karımı toparlayıp eve getirdim. ayıldığında beni karşısında görünce nasıl oluyormuş bu kez rüya değil hepsi gerçek ti dedi. ve şimdi her önüne gelene veriyor.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

bilge bakire değil

slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti kabul etmedi ama aramız bozulmadı bana sırlarını anlatırdı bi erkekle öpüştüm çok zevk aldım felan dedi ben sessiz sakin biri olduğumdan bana güvenirdi çok güzeldi benm boyumda azcık zayıftı. ailesini tanıyodum bana bilge evde çalışalım ddi tamam dedim normal çalıştık sıkıldım ddi yine sevgilisinden ayrılmıştı ağladı anıları anlattı ben hiç sevişmedim dedim bi kere öpüşelim dedi tamam dedim öpüşürken zevke geldim bırakmadım noluyo dedi götüne elledim ilk zaten inceydi eşofmanı hemen indi desenli kilodundan amına deydim buz gibiydi bağımadı o an heycandan öpüyordum bi yandan bakire değil zannediyordum direk çıkardım sokmaya çalıştım 2.ci denemede soktum oooy dedi gitti geldi kan geldi oda istiyodu artık kendi yatağına yatırdım açtım soktum soktum inilti oldu az ve kan geldi sik sik diyordu 2 saat kadar siktim ne onda hal kaldı ne bende sonra eve geldim o günden sonra yüzümme bakamıyor ama bilge seni sikmek süperdi
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kendi kötü ama siki hiç de değil

Slm ben barış bu sitedeki yazıları okuyunca bende sizlerle bazı şeyleri paylaşmak istedim.Başımdan geçen bu olay 1 ay önce okulumu bitirmemle son bulmuştur.Ben 21 yaşında yakışıklı tam aktif gayların istediği özellikte yakışıklı bir gayım.Ancak aslen Aydınlıyım.Yurt bana göre bir yaşam tarzı değildi.Belli saatlerde girip çıkmak falan gibi .    kurallar yani.Bundan dolayı ev tutmak istedim bu fikrimi okulda yeni tnıştığım arkadaşım Özgüre açtım onunla daha yeni tanışmıştık ama çok iyi anlaşıyorduk.Oda bunu kabul etti ve ev arkadaşı olduk.Bu belki    de hayatımda yaptığım en büyük 2. hataydı birinci büyüğü daha sonra anlatacağım.İlk zamanlar çok iyi anlaşıyorduk.Bir gün eve .    gelirken bira değilde kola almış gel içelim dedi.O akşam oturup o kolayı içmemde en büyük 1. hataydı.Aradan biraz zaman geçtikten sonra üzerimde tuhaf bir ağırlık hissettim gözlerim kapanıyordu.Yatağa gidecek gücüm bile yoktu.Orda uyumuşum.Daha sonra neler oldu hiç bilmiyorum.Ben uyuduktan sonra Özgür beni soymuş makyaj yapmız tanga giydirmiş jartiyerli çoraplar giydirmiş yani ebni tam bir kadın kılığına sokmuş.Daha sonra da fotoğraflarımı    çekmiş.Sabah olduğunda yüzümde bir şaplakla uyandım.Kalk len kahvaltıyı hazırla dedi ben çok şaşırmıştım.Ne oldu ya falan dedim ama ona el kaldıramadım çünkü beden kat kat iri ve kaslıydı isterse beni tek eliyle mahvedebilirdi.daha sonra akşam bana yaptıklarını anlattı    ve hemen ardından da şantajı tıktı. Bundan sonra bana hizmet edecek 1 dediğimi 2 etmiyeceksin yoksa tüm okul ve ailen bu resimleri görür.dediO günden sonra beni köle gibi kullanmaya başlamıştı.Ben de mecburen onun bir dediğini ben iki etmiyordum.Banyosunu bile ben yaptırıyordum.Her fırsatta beni aşşağlayıp sikiyordu işte bu esnada ebni sikişlerinden birini anlatacağım.Akşam eve geldi o gün pek neşeliydi.Hemen bana yemeğimi getir dedi pek neşeliydi geldiğinde hep bana 1-2 tokat atmadan durmazdı ama o gün dövmedi hemen hazırladım yemeğini koydum ve yedi hemen ardından baan şöyle dedi bundan sonra ben evdeyken kıyafetle dolaşmak yok evde biri yoksa ve sadece ben varsam hep çıplak duracaksın dedi.Sonra hemen bir tokatla hadi soyunsana dedi.Soyundum beni de soy pis    fahişe dedi onu da soydum Altında sadace baksırı kalmıştı.Gel kucağıma otur dedi hemen gittim oturdum bende bir şey yoktu ondada baxır vardı ama şeyi dimdikti ve belliydi kucağına oturduğumda beni kapalıdan sikliyordu göt değilimde yumuşak bir bir şey vardı çok    güzel bir histi bana sürtünüyordu.Sonra beni akldırdı ve yüzükoyun yatırdı.Tenim beyazdı ve hiç kıl yoktu kalçalarımı okşamaya başladı eli yavaş yavaş sırtıma çıkıyordu okşadı okşadi okşadı ve en sonunda saçlarımı tuttu canım yanmıştı ama sesimi çıkartamadım delirt ben pis fahişe    dedi ve saçlarımdan kafamı kaldırı başımı çevirttirdi ve dudağımdan öpmeye başladı daha sonra o gece beni bütün pozisyonlarda sikti yarağı çok güzeldi. sabaha kadar sikiştik.Belki kendisi çok kötü olabilirdi ama yarağı ve tipi hiç de öyle değildi    şuan okulum bitti ve onun işkencelerinden kurtuldum artık serbestim.Ama onun yaptıklarına alışmışım ve şu an kendimi yanlız hissediyorum eğer beni aşşağlayarak sikecek yakışıklı aktif varsa lütfen mail atsın bekliyorum hepinizi çok seviyorum öptüm byesssGönderen: Excellant Pasif