sınıf arkadaşım sexy kız

Selam millet size en güzel anlarımdan birisini yazıyorum bumdan 2 yıl önce 8.sınıfta bir okul gezisine gitmiştik ve okulun en güzel ve en sexy kızı bizim otobüste idi. ben 45 numarada oturuyordum o da önümde idi. bu zamana kadar hiç    merabadan başka muhabbetimiz olmamişti ama biz arkadaşlarla sex muhabbeti ederken bizi çok dikkatli bir şekilde dinliyordu Akşam oldu otelerimiz ayrı idi ama otobüste bayağı bir samimi olmuştum ve birbirimize tlf numaralarımızı verdik. Beni akşam bir discoya davet etti herşey orada başladı çok içmiştik ve bana kendisini sikmem için yalvarıyordu ben bakire olduğu için önce istemedim ama ipleri eline verdim ve disconun erkekler tuvaletinde sikişmeye başladık.kız delirmişti ben tabiikii amcına çoktan boşalmıştım bile çünkü çok sıcaktı kız benim her yerimi yalıyordu bende kendimi kaybedip heryerini yalayıp daha zızlı bir tempo ile müziğin ritmine göre sikişiyorduk.oradan ayrılıdık sonra onların otellerine gizlişce girmiştim sikişe orada kızların içinde devam ettik kızlar iyice azmiştı beni yatağa baylayıp sikmeye başladılar.ve ben bitmiştim artık o arada otele    gizlice giren arkadaşım melih kızları görünce hemen soyundu ve sikişe oradan devam etti. Gönderen: aydınlı_mehmet
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

öğretmen arkadaşım…

ben ist-anadolu yaksından enver..Bir dönem ist-avrupa yakasında kaldım 8 sene önceydi..bir öğretmen arkadaşım vardı,sabah erken çıktığımda – o da sabah 7.30 derse başladığı için -herseferinde o na rastlar ve sohbet eder sonra işime giderdim…çok güzel ve sexi bir bayandı.bir sabah yine rastlaştık üzerinde diz üstü bir etek giymişti..o gün sohbet hayli koyulaştı.bana “haydi okula gidelim ,şimdi kimse yoktur rahat rahat konuşuruz” dedi.ben de severek kabul ettim.fakat bir yandan da içim bir hoş olmuştu doğrusu..nede olsa birazda olsa yalnız kalıp sohbet edeceğiz…gittik gerçekten kimse yoktu öğretmenler odasına girdik biraz sobet ettik .ben yalnız olduğumuz için heyecanlanmış onun gözünün içine bakıyor zaman zaman da göğüslerine göz gezdiriyordum..o da bunun farkında muzipçe gülücükler atıyordu…konuşurken hareketlerimiz gittikçe samileşti…öyle bir noktaya gelmişti ki..birden ayağa kalktı…”biliyormusun ben sınıfta ağaç bile yetiştiriyorum”dedi…hay dedim senin ağacına ..sırasımı şimdi..”gel göstereyim”dedi…kalktık sınıfa gittik..gerçekten saksıya birşey dikmiş o da yeşermişti…saksı biraz yüksekçeydi…almak için uzandığında ben de yardımedeyim dedim..uzandığımda biraz fazla yanaşmışım..zaten teminden beri kalkan sikim kalçalarına değmişti..hiç istifimi bozmadım..bana yeni çıkan fidanı gösterdikten sonra yerine koyarken yine aynı şey oldu..o bu kez kalçalarını bana doğru itti..ben kulağına hafifçe ne kadar güzel kokuyorsum,insanı fena heyacanlandırıyorsun dedim..”bak seen “”sende az şeytan değilsin “dedi bana..ben o sözlerden cesaret alarak dudaklarına yapıştım…biraz öpüştükten sonra..birden yüzünü duvara dayadım ne yapıyorsun hizmekli gelecek dediysede dizüstü eteğini kaldırdım kilotunu yarıya kadar indirdim kaymak gibi kalçaları ve amcığı ortaya çıktı şöyle bir elledim yanardağ gibi yanıyor ve vıcık vıcık amının suları dışarı taşıyordu.bir-iki dil attıktan sonra hizaladım ve sikimi yerleştirdim…bir “ığhhh..”dedi ama ne deme…ben o yağ gibi amcığında gidip gelmeye başladım…bağırmamak için kendini zor zaptediyordu.ben de öyleben sessiz çığlıkları duydukça dahada deliriyordum..biyandan arkada onun dudaklarına ulaşmış parçalarcasına ,yutarcasına emiyor ve ellerimle de memelerini yoğuruyordum.. .o da “sok sok daha derine sok”diyerek sikimin üzerine doğru oturur gibi yapıyor beni daha da delirtiyordu…artık iyice ucuna gelişti..ben geliyorum hayatım dedim…”gel sevgilim,gel kocacığım ,gel sikicim gel!ben de geliyorum..beraber gelelim” demesiyle içine patlamam bir oldu…bütün ilklerimi içine boşaltmıştım…hemen toparlandık ve sınıftan çıktık….öğretmenler odasına gittik 5 dakika sonra gelmeye başladılar…ben hiçbirşey olmamış gibi vedalaştım ve ayrıldım..müthiş bir zevkti..zaman zaman görüştük ama başka yerlerde…..

arkadasım gay bacısıyla

Herkese slm ben ankaradan murat bundan 6 ay once coktandır gormedıgım emrah dıye bı arkadasımı gordum oturup bı yere sohbet etmeye basladık arkadasımı nerden baksan 4 seneye yakın gormuyordum neler yaptıgını sordum epeyce bı konustuk ve halen bekar oldugunu ve    ablasıyla beraber oturdugunu soyledı ve bırgun bana oturmaya gel eskı gunlerı anarız dedı ve adserı aldım ve telefonlarımızı alıp ayrıldık aradan 1 hafta gecmıstı ve emrah aradı bu aksan bana gel yemek hazırlatıyorum mutlaka gel dedı bende ok deyıp aksam    bı tatlı alıp evlerının yolunu tuttum zıle bastım karsımda afet bı kadın actı kapıyı ben sok bı sekılde emrahın evımı dıye sordum evet benı ıcerıye aldı emrahta markete gıtmıs oturdum ve tanıstıkarkadasımın ablasıymıs adı esra yenı ayrılmıs esınden okadar etkıleyıcı    bı bakısı var ınanın oracıkta kendımı zortutuyordum bende yenı bosandıgımı soyledım ve emrah yelene kadar epey bı sohbet ettık emrah    geldı bıraz sohbet ve yemeklerımızı yedıkten sonra u*****uz oturup sohbet .    etmeye basladık ben alkol kullanmadıgım ıcın meyve suyu ıcıyorum onlarda    bıra sohbet donup sekse geldı ve esra cok cesur konusuyor ve bana nezamandan berı seks yaptıgımı sordu ben emraha baktım utanma soyle dedı bende 2 ay oldu dedım esrada bana bız hergun yapıyoruz dedı bende kımle dıye sorunca emraah benle dedı ben sız kardes degılmısız dıye sordum evet ama emrahın gay oldugunu sadece bırnbırlerını yalıyarak zevk aldılarını hatta vıblatorle bıle bırbırlerını tatmın ettıklerını soyledıler ben duduklarıma ınanamıyordum benım arkadasım emrah bır gaydı esra eger ıstersen baraber uclu gurpla seks yapmamızı    soyledı ben kesınlıkle olmaz dedım ama sadece senle olursa olur dedım emrahta bende seyredım dedı onada olmaz dedım esra yanıma gelerek elımden tutup odasına goturdu benheycanlanmaya baslamıstım kapıyı kapattı ve ben ayaktaydım yanıma geldı ve bana sarılarak dudaktan opusmeye basladık elımı kalcasında gezdırıyorum ve sıkıyorudoda saclarımdan oksuyarak opusuyoruz ve ben kucagıma alıp onu yatagın uzerıne uzattım tekrar dudaklarımız bırlestı ve    ben onun pantolonunun fermarını ındırdım ve kılodunun uzerınden amını oksamaya basladım benımkı tas gıbı olmustu ve nerdeyse bosalacaktım hemen soyunmaya    basladık bı anda ıkımızde cırılcıplak kalmıstık harıka bı vucudu vardı ben ayaktaykan onume dız cokup sıkımı agzına alıp yalamaya basladı ve bende sacından tutup gıt gel yapıyorum fazla surmedı ve ben esranın agzına bosaldım oda hepsını yuttu ve ben esrayı ayaga kaldırdım ve basladım her tarafını yalamaya memlerını adeta morarttım hıc konusmuyoruz derın derın nefes alıyoruz ve esrayı yatagın kenarına uzattım bacaklarını omuzuma alıp amını yalamaya basladım bacaklarıyla kafamı sıkıyor bastırıyor her dıl atısımda ben tum ıstahımla yalıyorum vıcık vıck    olmus amını dılımı sokup cıkarıyorum bırden daha hızlı dıye ınledı anladım bosalacak dılımı cekıp ıkı parmagımı soktum amına ve hızlı hızlı gıt geller yapmaya basladım ve esrada bosaldı bıraz uzandık esra kalkıp sıkımı agzına almaya basladı kısa surede tas gıbı oldu esra hıc durmadan yalıyordu vucudumun her yerını ayak parmaklarımı baldırlarımı yalıyarak gobegımı oradan boynumu ve dudaklarıma kadar her yerımı acayıp bı sekılde yaladı ve elıyle sıkımı tutarak yavasca uzerıne otumaya basladı ve tamamen oturdu derın bı oh cektı yavasca    uturup kalkmaya basladı bende alttan tempo tutarak hızlanmaya basladık ben elımı esranın tas gıbı memelerıne atıp sıkmaya basladım esra yavaslamaya .    basladıgında ben hemen uzerımden cevırıp altıma aldım ve uzerıne cıktıp bacaklarını ıyıce ayırıp tekrar gırdım amına hızlı hızlı gıdıp gelırken    esrada dudaklarımdan opuyor tam zevkın doruklarına cıkacakken bırde negorum emrah bızım yanımız gelmıs saskınlık ıcerısınde hemde tam bosalacagım sırada sıkımı    cıkardım ve esranın gobegıne ve memelerıne bosaldım ben esranın uzerınden kalktım ve yanına uzandım esranın kulagına emrahı gondermesını soyledım oda    bana sen sımdı bıraz dınlen bızı seyret dedı ben yataktan cıktım ve oradakı sandalyeye oturdum emrah benım esranın uzerıne bosaltıgım tum dollerı yalamaya basladı ınanın cok tuhafıma gıdıyordu bu seyrettıklerım amrah asranın gobegınde ve memelerındekı tum dollerı yaladıktan sonra ablasının .    dudaklarından opmeye basladı esra altta emrah ustunde bırbırlerını oksuyarak opusuyorlar bende onları seyredıyordum emrah ablasının boynunu buyuk bı ustalıkla opuyor oradan memelerıne agzına alıp bırakıyor uclarını ısırıyor esranın gozu bende ısaret yapıyor katıl dıye ben olmaz dıye ellerımı kaldırdım emrah    gobekten ablasının amını yalamaya basladı bu manzara benı acayıp tahrık etmeye basladı sıkım gene kalkmaya basladı emrah gıyınıktı ve soyunmaya basladı ve emrahta cırılcıplak kaldı tekrar ablasının amını yalamaya basladı esra doruldu ve emrahı uzerıne aldı amrahın kafası tam bana    donuk uzandı ve esrada gotunu bana dondu ve amını emrahın agzana dayadı kendıde emrahınkını agzına aldı esranın gotunun delıgı tam .    karsımdaydı ve elını arada bır gotunun delıgıne atıp oksuyortekrar elını cekıyor benım dayanacak gu***** kalmadı ve yerımden kalkarak esranın gotunu yalamaya basladım emrah amını yalarken bende gotunu yalamaya basladım esranın ınlemelerı artmaya basladı ben ayakta ve artık o guzel gote gırmenın zamanı geldı dıyerek sıkımı gotune dayadım ama gırmedı cekmeceden kremı alıp surmemı soyledı esra bende hemen kremı alıp esranın gotunundelıgıne sonrada kendı sıkıme surdum ve yavasca sıkımı zorlamaya basladım elımle takvıye alarak kafasını soktum ve dahada yuklenerek yarısına kadar    soktum emrah alttankalktı ve kafası yatakta benım nasıl soktugumu seyredıyor ben yavas yavas yarısı gotunun ıcınde gıt gel yapmaya basladım    esra tamamını sokmamı ıstıyordu ve ben bıanda tamamen yuklenerek tamamını soktum esra ıhhh dıye bıses cıkardı ama hıc acımadı heralde    ben yavas yavas hızlanarak gıt gel yapmaya basladım amrah tekrar ablasının amını yalamaya basladı ben hızlandıkca hızlandım ve gelmek uzereydım    tam gelecegım an sıkımı esranın gotunden cıkardım esra ılerıye uzandı benım tum dolum emrahın yuzune ve esranı gotune geldı emrah    halınden memnun yaladı ablasının gotunun uzerındekılerıde yaladı ve ben bıtmıs bı vazıyette yere uzandım abla kardes bırazdaha bırbırlerını yaladıktan sonra    onlarda uzandılar esra kafasını yataktan uzatmıs yere benın tarafıma dudak ver dudak dedı bende kafamı kaldırdım ve bıraz opustukten sonra ben kalktım ve uzerımı gıyındım gıtmek ıstedıgımı ve cok gec oldugunu soyledımburda kal dedıler ama ben ıstemedım nezaman ıstersen gel    dedı esra olur dedım cıktım evden ama ınanın cok pısman oldum bu yasadıgım seksten ama olan oldu sonraları cok ısrarlı bı sekılde cagırdılar ama gıtmedım bıdaha ne aradım nede sordum ıkısınıde ınsanın basına boyle seylerde gelıyor ıste ben bırebır ılıskılerın    adamıyım tanısmak ısteyen bayanlar tanısıp goruselım

ben , arkadasim ve sevgilisi , sevgilisinin kuzeni

Merhabalar. Ben koray. 18 yaşındayım. Anlatıcağım hikayeyi bizzat yaşadım ama isimler doğru değil. Ben genelde cevrem tarafından çok tutulan bi insanım biçok arkadaşımda var. Bi tanede çok yakın dostum var zafer. Bizimkiler çalıştığı için bizim ev genelde saat 9 a kadar boş olur. Arkadaşlarla toplanıp daatırız. Bi gün zafer sevgilisi yonca geliceğini ve yonca kuzeni cereninde geliceğini söyledi. Tamam dedim. Dershaneden çıktık saat 5 civarıydı. Aradılar ve geliceklerini söylediler. Hemen eve gittim. Biraz toparladım ortalığı ve misafirlerimi bekledim. Zafer benim en yakın arkadaşım olduğu için bana yoncayla yaptıklarını anlatırdı. Zafer bana 2 gün önce yonca benim oldu demişti inanmamıştım.Saat 17:30 oldu kapı çaldı açtım. Zafer yonca ve ceren gelmişlerdi. İçeriye aldım oturma odasına geçtik. Birer bira içtik. Sonra zafer bana biz içeriye gidiyoruz konuşucaz dedi. Benim kulama eğilip sakın kapıya gelmeyin dedi. Anlamıştım. Biraz tanışma fasıllarını bitirdikten sonra cerenle konuşmaya başlamıştık. Derin mevzulara daldık. Hertürlü şeyden konuşuyorduk. Tam sohbeti bahladım derken içerden ahhh die bi ses geldi. Cerene baktım hafifçe güldü. Niye olduğunu bilmiyorum ama bende güldüm. Sonra ceren bakalımmı dedi. Hayır olmaz dedim. Merak etmiyomusun napıyolar dedi. Hayır dedim. Klasik kız triplerine girip hadii yaa falan yapmaya başladı ben çözüldüm tamam gidelim dedim. Kapıya sessizce geldik. Zaferin konuşmaları duyuluyodu. Kısık kısık çok canın yanıyosa önden yapalım dedi. Yonca da buna hazır değilim diordu. Zafer azmış bi sesle katlancaksın o zaman dedi. Cerenle ben şok olmuş durumdaydık. Ceren önüne bakıyo ben cerene bakıyorum. Çok utandığını anladım gel dedim elinden tutup oturma odasına götürdüm. Ona yanlış bişi yapmadıklarını anlattım. 2 kişinin arasında yaşanan bişey sonuçta dedim ve birbirlerini seviyolar dedim. Haklısın dedi. Tam istediğim kıvama getirmiştim. O haklısın lafı onu çözdüğümün belgesiydi adeta. Sonrası malum başladık cinsellikten konuşmaya. Hiç yattınmı son sevgilinle nerelere kadar gittiniz falan die. Yatmadım dedi öpüşmeyi bile bilmem dedi. Güldüm. Senin yaşında biri nasıl bilmez dedim. Oda erkeklerden çekindiğini söledi. Biraz daha yanına sokuldum elimi bacağına atıp çekinmene gerek yok dedim. Dizlerini birleştirmiş utandığı herhalinden belliydi. Azcık elimi ileri geri oynatmaya , sıvazlamaya başladım simsıcaktı. Sonra birazcık yaklaştım ona doğru dudakları dudaklarıma deymesine 3 cm falan kalmıştı onda tık yok die daha fazla ileri gitmedim.Hala korkuyosun dimi dedim. Evet dedi. Korkmana hiç gerek yok dedim. İyice eridi salındı elimi bende yukarlara doğru götürmeye başladım. Kıpkırmızı olmuştu. Yine yaklatım baktım oda dudaklarını aralamaya başladı ve yaklaşıyordu. Öpmeye başladım ve elimi hemen bacak arasına soktum. Dokunmaya , okşamaya başladım. İnlemeye başladı biraz. Kapıya koştum ve kapıyı kitledim çekyatı açtım üzerine yatırıp öpmeye başladım. Üstünü ve altını soydum. Amını öpmeye başladım gıdıklandığını söyledi. Güldüm daha nazik öpmeye başladım. Çok güzel dedi. sonra ben soyundum ve yanına uzandım sende bana benim yaptığımı yap dedim. Yapamam dedi. Tamam dedim ve üstüne çıktım. Korkuyordu kasıkları kasılmıştı. Sikimin ucunu amına deydirdiğimde ıslanmıştı çok. Tam girmeye kalktım kapı zorlandı. Şok bi durum oldu benim için.Üzerime bişi alıp kapıyı çok hafif araladım. Kapıda duran yoncaydı. Zafere bişi oldu dedi. Altıma kotumu giyip çıktım ve odaya girdim zafer bayılmış gibiydi. Banyoya taşıdım zaferi. Tam o sırada ceren bana seslendi geliyorum güzelim dedim. Yonca bana baktı. Sonra hiç sormadan kapıyı açtı. Cereni çırıl çıplak görünce çok şaşırdı ardından ben girdim odaya. Yonca bu ne dedi. Sizin gibi sevişiyoduk dedim. Bozuldu morardı resmen. Bak lütfen kimseye söyleme dedi. Olur dedim ama bi şartım var dedim. Söyle dedi. Kulağına eğilip bize katıl dedim. Asla olmaz dedi. Sen bilirsin dedim. Ya tamam ama ben kızım dedi. Cerende kız dedim. Söyleyebilcek lafı kalmadı ve yatağa geçti. Ceren şok olmuş durumdaydı. Yoncaya sikimi yalamasını söyledim. O yalamaya başladı. Bende cereni öpüyordum. Tamamen soyundum yine ve yoncanın apış arasına girdim. Yonca bana bak ben kızım dedi. Umrumda değil dedim ve girdim. Ahh Naptın sen demeye başladı. Biraz ağladı sonra gözyaşlarını sildi ve kalçamdan tutup bastırmaya başladı ceren korkmuştu çok. Neolduğunu çözmeye çalışıyordu. Şaka gibiydi onun için. Sonra Yoncadan çıktım.Cereni altıma aldım yonca da yanımda cereni yalıyordu beni öpüyordu. Cerene de yavaş yavaş girmeye başladım canım çok acıyo dedi. Ben aldırmadan girdim gidip gelmeye başladım. Hiç ummadpım anda 2 kızlık bozmuştum. Ceren çok güzeldi onu deli gibi siktim. Tam boşalırken ağzına dayadım bu sefer çeviremedi. Yutması için zorladım. Yuttu hepsini. Sonra yoncaya döndüm. Tatmin olmamıştı bende öyle. Yoncaya arkanı dön dedim. Döndü o o an amına gireceğimi sandı götüne bastırıp tamamını içine soktum yarrağımın. Çığlık attı. Kızlıktan daha çok acıyor bu dedi. Sonra sakinledi. Hızlı tempoyla sikmeye dewam ettim ve içine patladım. Cereni saçlarından tutup yoncanın götünden süzülen dölleri yalattım. yonca yatağa sırtüstü uzandı bende cereni tuttum ve yoncayı öpmesini söyledim. Olmaz dedi ama durumumuzun bi olmazı kalmamıştı. Zorladım ve dudaklarına yapıştı emdi. Sonra cereni yoncanın amına götürdüm yala dedim yaladı. Bi parmağınıda götüne sok yoncanın dedim soktu. Amını yalayıp götünü parmaklıyordu. Ceren domalttım cerenin arkasına geçip sikmeye başladım. Sıktim uzun süre boşalmak üzereydim cerenin götüne parmağımı soktum zewkten anlamadı. Tutmaktan çok kasılmıştım içine patlamak üzereydim. Tam patlıcaam anda amından çıkıp bi seferde götüne soktum. Avazı çıktığı kadar bağardı. Ağlamaya başladı. Götünden süzülen dölleri bu sefer yoncaya yalattım. En son ben sırt üstü uzandım ve 15 – 20 dk yalattım sikimi ikisine de istediğinizi yapın dedim bi ceren bi yonca üstüme çıkıp zıplıyolardı. Zafer aklıma geldi toparlandık. Banyoya gittim hala baygındı. Öldü sanıp çok korktum. Küvete yatırdım ve yıkamaya başladım. Kendine gelmeye başladı. Kızları evde bırakıp arabayla onu evine bıraktım. Sonra eve döndüğümde ikiside çıplak birbirlerini yalıyorlardı. Parmaklarını sokup zewklenmeye çalışıyolardı. saat 20:00 olmuştu. 1 saatim vardı 1 saat boyunca siktim. Sonra ailemi aradım. Gelemiceklerini söylediklerinde uçmuştum. ben telefonla konuşurken yonca sikimi yalıyordu cerende yoncanın amını yalıyordu. O akşam sabaha kadar sikiştik her pozisyonda sikiştik. Götlerini de artık kendi rızalarıyla vermeye başladılar.Şimdi herşey normal gibi gözüküyor. Ama hala cerenle yoncayı sikiyorum. Birbirimize eskisi gibi davranıyoruz normalde. Ancak geceleri bizim seks yaratığı olduğumuzu kimse anlamıyor….

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort

İş Arkadaşım ile Ateşli Anlar Yaşadık

Ben Pelin.Özel bir şirkette çalışıyorum.Anlatacağım hikaye ofis arkadaşım ile ilgili.Özel bir şirkette serbest çalışıyorduk.Arkadaşımın ismi oğuz.Ben patronumun telefonlarına bakıyorum randevu veriyordum müşterilere pazarlamacılara.Oğuz da muhasebe depertmanına bakıyordu.Patronlarımız bazen ofisten çıkar baş başa kaldırdık Oğuz la.Her defasında oğuz yanıma gelir onların yokluğunda sohbet ederdi benimle.
Mutfak işleri de bendeydi şirketin.Gelen misafirlere ikramlarda bulunurdum.Oğuz la samimi olmuş sırlarımızı anlatıyorduk birbirimize.Unutamadığım bir olayımı anlattım o gün oğuza.Eski çalıştığım yerde patronumuzun oğlu bana aşık olmuş sürekli peşimde dolanıyordu.Ben istemesem de kurtulamıyordum.Daha sonraları bende ona duygusal bir sempati duymaya başlamıştım.Bir gün yemeğe gittik.Yemekte çıkma teklifi etti bana.Bende kabul etmiştim.Yemek sürekli tekrarlanıyor iş çıkışında beraber vakit geçiriyorduk artık.Adama aşık olmaya başlamıştım artık.
Bir gün yemek çıkışında arabada dudaklarıma yapıştı eski sevgilim.Arabanın içerisinde baya öpüştük bununla.Elini eteğimin altına attı.Ben müsade etmemiştim.Bir sürü tribe girmişti adam.Neden böyle yapıyosun biz evleneceğiz diye.Bende kabul etmedim evlendikten sonra senin olacağım dedim sevgilime.Tamam dedi ama kafayı takmıştı benimle ilişkiye.Tedirgindim.ofise gittik çay içeriz orda otururuz dedi.Saat erken olduğu için tamam dedim bende.İçeri girdik.Salonda misafir koltuklarında oturduk.Ben çay koydum üstüne.Bu benim yanıma yanaştı dudaklarımdan öpmek istedi öpüşmeye devam ettik.Boynuma doğru indi.Hayır dedim sadece sürtünelim dedi bari onu kabul et deyince bende kabul ettim.Her yerimi yalayarak aşağı indi.Benim bir hobim vardır her zaman fantezi çamaşır giyerim severim giymeyi.O günde altımda beyaz dantelli arkası tül bir çamaşırım vardı.Beni yaladıkça kendimi kaybediyordum.Ön deliğime dilini sokmaya başladı ben iniliyordum.Arkamı dönderdi ve popomu öpmeye başladı.Arasına arka deliğimi yalamak istedi bende müsade ettim.Kokluyordu sapık bende çok temiz bakımlı biriyimdir.Neyse kendi aletini çıkardı ağzıma vermek istedi kabul etmedim.Tiksiniyordum öyle bir ilişkiden ağza almak neydi.Hala hiç sevmem.Ön deliğime aletini sürmeye başladı.Ben iyice boşalmaya başlamıştım iniliyordum aşkım diye.Aradan biraz zaman geçince fıstığım iyice sulanmıştı sürerken birden lap diye içine girdi.İnilememi bütün bina duymuştur muhtememelen içine girmişti mabetimin.Hayır dedim hem zevk alıyordum hemde olan olmuştu.Kanamam oldu o gün.İçinden çıkardı ve bana bakarak eliyle çekip boşalmıştı.İlişki sonrası ağladım ben.Saatlerce beni teselli ediyordu artık benim kadınımsın üzülme diye.Öyle o gece bitti.Benim psikoloji sıfıra indi dğal olarak.Seks olayını devam ettirdik artık onun kadını hissediyordum.İçime giriyor saatlerce beceriyor popoma boşalıyordu her defasında.Bir gün ağzıma almıyorum diye benimle tartıştı ve küstü gecenin bir vaktinde ofiste kaldım.Zor bela taksi ile eve gitmiştim.Bahane arıyormuş adi adam.O günden sonra bana tavır aldı arkasından çok koştum ama nafile.Başka biri ile evlendi ailesinin bulduğu biri ile.Babasına durumu anlattım patronuma.Yapmasaydın genç adam o bir şey diyemem ben dedi.İşten ayrıldım şimdiki çalıştığım yerde huzurluydum.Uzun süre bakireliğimi verdikten sonra hiç seks yaşamamıştım.Bu durumu oğuza anlatıyordum.Oğuz çok üzülmüştü beni teselli etti anlatırken ağlıyordum.
Başka bir gün patronlarımız öğle yemeği için gelen misafirleri ile dışarı çıktı.Öğle yemeğini bizde ofiste yapıp yiyecektik oğuzla.Mutfakta yemek yaparken oğuz geldi ve arkamdan bana sarıldı.Ne oluyoruz dedim diyene kadar boynuma yapıştı.Eteğimin altından elini attı.Ve popomu sıkmaya başladı karşı koydukça kulağıma şşşş sesleri geliyordu.Bende o an azdım.Oğuz iyi biriydi ve hoş bir adamdı.Beni yalamaya başladı etek altımdan.emiyordu her yerimi.Tezgaha uzandım ve ön deliğime sokmaya başladım aletini.Çabuk bitti ben yarım kalmıştım.Diğer günler hep tekrarladık.Kankim olmuştu ama seks ilişkimiz vardı her zaman bir araya gelir sevişirdik.Oda evlenmeyi düşünmüyor bende.İyi bir kanki oldu bana hem seks arkadaşım hemde sırdaşımdı Oğuz.Herkese iyi okumalar dilerim.Benim hikayemde bu işte.

ev arkadaşım

Ben 26 yaşında evli bayanım bundan 12 yıl önce yaşadığım bir olayla başlayacağım.O zamanlar 14 yaşında yeni gelişmeye başlamıştım.Üç kardeşdik ve en küçüğümüz 1 yaşında bile olmayan erkek kardeşimdi.Babam görücü usulü küçük yaşta evlendiği için ben 14 yaşındayken babam 36 yaşına yeni girmişti Babamın en büyük zevki banyo yaparken küçük kardeşimide beraberinde banyo yaptırması idi.Kardeşime banyo yaptırırken babam kilotu ile girer ve kardeşimi banyoya almadan önce yıkanırdı.Kardeşimi yıkamak için bende bayoya girerdim. Babam önceden banyo yaptığıiçin beyaz kilodu ıslanır yarağının tümü belli olurdu. Bayoya girmemle beraber yarağı kazık gibi oluyordu bende gözümü ayıramıyordum.Yarağı öyle bir . kalkıyorduki kilodunun içerisine sığmıyor yarağının başı dışarı bile çıkıyordu.Babamın o muhteşem yarağını gördükden sonra babama çok aşırı ilgi duymaya başladım elimden geldiğince babama frikik veriyordum.Yatağa yatdığımda babamın yarağı gözmün önünden hiç gitmiyor sulanan amımı okşuyordum.O günlerde annemin rahatsızlığı nedeniyle annem köye gitmişti evimzde özel olarak çocuk odası olmadığı için kardeşlerimle . salonda kanepelerde yatardık.Annemin gitdiği gece benim için bulunmaz bir fırsat olmuştu.Akşam yatğımıza yatdık babamın yarağı gene gözümün önüne geldi.Yaz günü olduğu için genelde pikelerle yatardık.Yerimden kalktım babamın yatak odasının önüne gitdim kapı açıktı babam pikeyi üzerinden atmış açıkda uyuyordu.İyice dikizlemeye önündeki kabarıklıkdan yarağının muhteşemliği belli oluyordu.Babam öyle dalgın uyuyorduki bir an yarağını elime alasım geldi.Pikeyi örtem bahanesiyle yarağını okşar gibi örterken babam uyandı beni karşısında görünce hayırdır ters bir şeymi var diye sordu.Bende yok baba tuvalete kalkmıştım üzerini örtmek için girdim dedim.Babam o an büyük bir of çekince bende merak etdim ne oldu baba hayırdır çok derin of çektin dedim.Babam bak kızım iflas etdim annen işe girdi ben evde yatıyom bu durum beni kahrediyor dedi.Benim için bulunmaz bir fırsat olarak babama morel vermek amacıyla hemen yanına yatdım ve baba senin ne kadar zor durumda olduğunu biliyoruz dedim.Yanyana yatdık bir süre sonra babam uykuya daldı bende uyumuş gibi yaptım bilinc . dışı yapıyormuş gibi elimi babamın yarağının üzerine koydum.Babam çok tahrik olmuştu ve uyandı ama uyuma numarası yaptığı belli idi.Babam bana doğru dönmesiyle bende götümü babama döndüm ama olanca gücümle babama yapıştım.Bir müddet sonra babam belimden kucakladığı gibi kendine çekti beni.Daha sonra üzerimde bulunan kilodu indirdim babamın yarağı biraz daha bana temas etmişti.Elimi atıp babamın yarağını tutdum yarağı demir gibiydi bende çıldırıyordum.Yarağını götümün deliğine getirmemle babam bak kızım dedi.Sen bunları yaptın bende başımdan geçen olayı anlatacağım dedi.Sen daha çok küçükken ben dahil dört arkadaş eğlenmek amacıyla kıra çıkmıştık epey içki içtikden sonra arkadaşlar gelin bu gece bir birimizi sikelim dediler.Baktımki üç arkadaş yaraklarını çıkarmışlar oynuyorlar birisi donunu indirdiği gibi bir arkadaşın yarağın üzerine oturrdu.Arkadaş onu hemen domaltıp sikmeye başladı ve en sonunda kura çektik.Götünü siktiren bana düştü dediki önce sen beni sik dedi hiç alışık olmadığım bişey ama götünü siktim.İşim bitince hadi domalma sırası sende dedi kural gereği domaldım yarağının başı götüme girmediki hemen hopladım diyen babam bak kızım sen kendini siktirmek istiyon ama seni amından sikmem söz konusu bile olamaz ama götündende dayanazsin desede ben anında babamın önüne domaldım.Babam beni öyle tahrik etdinki seni götünden kesin sikeceğim ama kalk banyoda gidelim dedi.Kalkıp banyoya gidince ilk önce babam götüme iyice sabun sürdü daha sonra yarağınıda sabunladı.Babam şimdi sokarken acıdığı an döyle dedi ve sokmaya başladı.Yarağın başı girdiğinde götümde acının yanısıra sıcaklık duydum.Yavaş yavaş derken babam yarağı gömdü götüme o gece beni bayağı sikti.O gece zevkiyle kaldımİsim : Arda

uzgunum arkadasim

Üzgünüm Arkadaşım 1999 Yılıydı. Her tanıştığı kıza asılan sevgili dostum emre ile akmerkez`de bir cuma akşamı karşılaştık. Yanında yüzü çok güzel olmamakla birlikte harika bir vücudu olan bir kadın vardı. Dar bir mini etek ve yakası bir iki düğme çözülmüş hoş bir bluz giymişti. Uzun ve güneş yanığı bacakları dikkat çekiciydi. kız emre`den 4-5 yaş büyük görünüyordu. Tanışma faslından sonra yemeğe oturduk. Emre yemek boyunca inanılmaz gevezeliği ile beni de işık`ı da yormuştu. Ben arada bir saate baktım. Birisinde işık ile gözgöze geldik, gülüyordu. Ben kalkmaya çabalarken emre ısrarla oturmamı istedi, sinemaya gidelim diye tutturdu. Emre kahve almaya gittiğinde işık da kalmam için ısrar etti, gözlerimin içine gülümseyerek bakarak. Kalmaya karar verdim. Kalıyorum dedim. Işık masanın yan tarafından benim tarafıma dönerek bacak bacak üstüne tarak oturdu. Manzara güzeldi. Kafamı kaldırdığımda yeniden gözgöze geldik. Anlamlı br gülümseme vardı yüzünde. Sinemada filmden çok o bacakları izledim, sertleşmiştim. Bir ara kazara eli penisime çarptı, ve yine aynı anlamlı gülümseme… Sinema sonrası benim evimde bir kaç kadeh içmek üzere oturduk. Bu arada işık`ın bacakları kadar göğüsleri ve iç çamaşırının rengi konusunda bilgi sahibi oldum. Ayrılırken kartımı verdim, çaktırmadan arkasına da cep telefonunu yazdım. Cuma akşamı evde iş sonrası yorgunluğu ile otururken telefonum çaldı. Tanımadığım bir numaradan hoş bir kadın sesi `bu akşam ne yapıyorsun ` dedi. Sonra kendini tanıttı. heyecanlanmıştım. Birlikte çıkmaya karar verdik. Ben araba ile geliyorum dedi, sen alma arabanı. Yaklaşık 1 saat sonra işık evimin önündeydi. Arabaya bindim. Manzara harikaydı. Beyaz çiçek desenli kısacık bir elbise giymişti. Harika bacaklarının hemen tamamı gözümün önündeydi. Hayal kahvesine gittik. Yaz sıcağı olmasına karşın 3-4 tane konyak soda içtik müzikle birlikte. Sıkılıp kemancıya geldik. Kemancıda dili çözüldü. Sarılmalar, dokunmalar giderek ilerledi. Çıkalım dedi. Arabaya bindik. Arabayı benim kullanmamı istedi. Kaza yaparım dedim, neden diye sordu? Bacaklarına bakacağım diye bir yerlere toslarım dedim, güldü. Bacaklarını açarak arabayı yürüttü. Zaten kısacık olan etek toplandı ve benim ki de pantaolunu zorlamaya başladı. Beşiktaştan startla boğaz turu başladı. Ortaköy civarı ellerim bacaklarındaydı. Bacakları kremliydi ve hafifçe terlemişti. Ellerim yukarıya kaydıkça yüzündeki ifade değişti. Amına ilk dokunduğumda dudaklarını ısırdığını gördüm ve ilk `ahhh` geldi. Çamaşırı fileye benzer kumaştan ufacık bir şeydi. Parmaklarım önce kilodun kenarından amına girdi, ıslanmıştı. Bacak arasında amının suyu, krem ve ter karışmıştı. Bir iki kez parmaklarımı sokup çıkardıktan sonra, klitorisine çalışmaya başladım. Bu arada o da boş durmuyor eliyle pantolondan çıkardığı aletimle oynuyordu. Ellerini bacaklarından bulaşan kremle ıslatıp aletin başını sıvazladıkça ben de delirmeye başladım. Arabayı durdurdu ve kilodunu çıkardı bir hamlede. Biraz sonra 3 parmağım içindeydi. 1 Saat süren ve hiç konuşulmadan ve araba ilerlerken yapılan bu garip önsevişmeden sonra eve geldik. Kollarını arkada kavuşturup gerinirken aniden ellerini yakalayıp ayakkabılıktaki kemerle bağladım. Şaşırmıştı. Bir kravatla gözlerini bağldığımda korkmuştu. Hemen ağzını tıkadım ve zorla yatağa yatırdım. Bacaklarını araladım ve yalamaya başladım. yavaşça sokuyordum önce tepindi ama sonra balık gibi kıvranmaya başladı. Bacaklarından sular akıyordu. Elbisesini çıkardım. Traşlı amı tam karşımdaydı. Yavaşça aletimin başını sokmaya başladım. Titredi. Yavaşça sokuyordum ve sonra yüklendim. Patlamaka üzereyken aletimi çıkardım. Ağzındaki küçük havluyu çıkarınca küfretti. aletimi ağzına getirdim. Ne olduğunu anladı. Yalamaya başladı, ağzının içine sokunca emdi. Çıkarmak istediğimde dişleri ile canımı yakarak tuttu. Emmeye devam etti. Boşalmaya başladım. Ağzının kenarlarından spermeler akıyordu fakat çıkmama da izin vermiyordu. Sonunda nefes alamaz hale geldi ve bıraktı. Ellerini ve gözlerini çözdüm. Bana uzaylıymışım gibi bakıyordu. Ama keyfi yerindeydi. Hiç konuşmadan kanepeye uzandı. Ben içmesi için su getirdiğimde salonda yoktu. Evi aramaya başladım. Yatak odasına girdiğimde üzerime saldırdı ve yatağa düştük birlikte. O harika vücut o garip bakışlı gözlerle birleşince insana inanılmaz bir seks isteği veriyordu. Yeniden 69 ile başladık. Sonra beni yatırıp üzerime çıktı. İçine girdim ve asıl eğlence başladı. Amının kasları o kadar gelişmişti ki eliyle oynar gibi oynadı benim aletle. Ben ilk boşalmanın etkisiyle gidip gelmelerimi uzattıkça bağırması arttı. Isırmaya başladı. Tırnakları önce kalçalarımı, sonra sırtımı ve omzumu kan içinde bıraktı. Yüzünde garip bir ifade ile kan akan yerleri emiyor, yalıyordu. Son bir kez daha kökleyip boşaldığımda altımda titriyordu. Sabahın ilk ışıkları pencereden girdiğinde garip bir şekilde dondurma yiyip kahve içiyorduk. Dondurma üzerine döküldü. Yaladım. Bana sırtını dönüp kalçalarına da dondurma bulaştırdı, yaladım. Bir bacağını kaldırıp göt deliğine de sürdü ve kıkırdadı. Orayı da yaladım. Ben yalarken anüsünü oynatıyordu. Parmağımla oynamaya başladım. Bacağını iyice ayırdı ve bana yaslandı. Arkadan önce amına soktum ama eliyle çıkardı. Sonra kalçasını geriye iyice çıkardı ve aletimin başını göt deliğine dayadı, usul usul girmeye başladım. Ikınmaya benzer bir sesle içine aldı ve kastı. Sonra bıraktı ve kendini iyice bana yasladı. Ben dizlerimin üzerinde doğrulup içinden çıkmadan köpek pozisyonuna geçirdim onu. Yüklenince yine bir ahhh sesi geldi. Amı kadar götünün kaslarına da hakimdi ve beni resmen götü ile emerek boşalttı. Yaklaşık 1 yıl böyle garip sevişmeler yaşadık, öğle yemeği arasında bile.. Bunlar da sonraki yazıların konusu… Gönderen: Vittorio

ev arkadaşım nurten`le

Ben Melis ev sahibimiz metin beyle uzun süredir sevişiyorum. ev arkadaşım Nurten anlattığım zaman ağzının suyu akıyor ama hiç kısmet olmadı Nurten. Geçen hafta sonuydu metin bey beni aradı Nurten de çıkmak üzereydi,1 saat sonra gelmesini söyledim. Nurten durumu anlayamazlıktan geldi ve çıktı. 1 saat sonra metin bey eve geldi. altımda siyah mini eteğim, üstümde ise siyah bir yelek vardı. metin bey ise ilk kez takım elbisesiyle geliyordu. içeri girdi.s alona geçtik. biraz sohbetten sonra yanıma gelip beni ayağa kaldırdı. arkama geçip sarıldı.sikini popoma sürüyor, iki eliyle yeleğimin düğmelerini çözüp sutyenimin üstünden göğüslerimi okşuyor, boynumu öpüp kokluyordu. bense zevkten kıvranıyor, ellerimle amımı okşuyor,dönüp metin beyin dudağına yapışıyordum. elleriyle göğüslerimi sıkıyor, arkadan kalçamı zorluyordu. elimi bu kez sikine götürdüm. oldukça sertleşmişti.iki elimle mini eteğimi yukarı kaldırdım. bu kez o sert sik iç çamaşırımı zorluyordu.bir eliyle göğsümü okşuyor,bir eliyle kadınlığıma dokunuyor,boynumu öpüyor,sertliğini de arkamdan hissettiriyordu. Mini eteğimi ve yeleğimi çıkardım. metin beyin önüne eğilip fermuarını açtım. iç çamaşırından yarrağını çıkardım. fermuardan çıkan siki elimle kavrayıp öpmeye başladım. tamamını ağzıma sığdırmaya çalışıyordum.çok güzel bir tadı vardı.sonra hızla soyunmaya başladı.kısa sürede çırılçıplaktı.Yatak odama geçtik. beni yatağa sırtüstü yatırıp amımı yalamaya başladı.diliyle beni çıldırtıyordu. sutyenimi de çıkardım. şimdi ben de çırılçıplaktım. bacaklarımı araladı ve o iri sikini kadınlığıma yerleştirdi.bacaklarımı omzuna alarak beni ikiye katladı. soluğum kesilmişti.ritmik hareketlerle içime giriyordu. benim çığlıklarım ortalığı inletiyordu. metin beyden hiç ses çıkmıyor beni bağırtıyordu. bacaklarımı sırtında kenetlemiş, onu içime hapsetmiştim. organının her noktasını içimde hissediyordum. daha sonra içimden çıktı ve beni köprü pozisyonuna getirip arkama geçti. sikini arkama yerleştirdi ve yavaşça girmeye başladı. iki eliyle de belimden kavramıştı. benim canım yanıyor ve bağırıyordum.o ise ağzımı kapatmaya çalışıyor ve hoyratça içimi zorluyordu. tamamen içime girdikten sonra ileri geri gitmeye başladı.acı yerini zevke bırakmıştı. ben kalçalarımı oynatıyordum.o ise sikini bir götüme bir amıma sokuyordu . Bu beni çıldırtıyordu. çığlıklarımız yükselirken metin bey içime boşaldı. Ben henüz boşalmamıştım.organı inince içimden çıktı.ben hiç durmadan yarrağını yalamaya ve emmeye başladım.Kısa sürede organı tekrar büyümüştü. bu kez onu sırtüstü yatırdım ve kadınlığımla üstüne oturdum.üzerinde zıpladıkça zevkten ölüyordum. o ise elleriyle kalçamdan tutuyor, sıkıyordu. bu sırada kapının ağzında Nurten`i görünce şok oldum. numaramı anlamış ve muradına ermek için gelmişti. Nurten de soyunmuş ve amıyla oynuyordu.hiç sesini çıkarmadan metin beyi öpmeye başladı.soyunup amıyla metin beyin ağzına oturdu. bu onu çıldırtıyordu.sonra ben boşalınca yerimi Nurten verdim. Nurten o devasa siki önce öpmeye başladı. Nurten ben de eşlik ediyordum. ikimiz de metin beyin organını yalıyorduk. arada Nurtenle dillerimiz kenetleniyordu. sonra Nurten sikin üstüne oturdu.çılgına dönmüştü.at gibi zıplıyordu.sonunda ikisi de inleye inleye boşaldı. metin bey giyinip gittikten sonra Nurtenle sevişmeye devam ettik. Nurtenle ilk defa sevişiyorduk. artık hemen her gün sevişiyoruz.çok da iyi oluyor…

askerden dönen arkadaşım

Merhaba kendimi pasif bir erkek olarak hissdiyordum. Ama güveneceğim kişiyi tanımam gerektiğini iyi biliyordum. Hem mahalle hemde çocukluk arkadaşım olan ibrahimden başkasıyla olamazdım. Askeren döndüğü gün ilk olarak bana geldi ve biraz konuşdukdan sona sana bi süprizim var dedim. Ve c.tesi günü yanıma gel dedim. O gün çok çabuk gelmiş ve ibrahimde gelmişdi. Evet süprizini öğrenebilirmiyim dediğindeyse hadi gel gidiyoruz    dedim. Onu bulunduğum ilçenin dışındaki piknik alanına götürdüm çok merak ediyordu bende sana askerlik abazalığından kurtulmak için bi erkekle beraber    olmanı istiyorum dedim. O çok sevindi ve hani nerde dedi. Bende karşıdaki mağaraya git ve 31 çekmeye başla tel açayım .    gelsin dedim. O koşa koşa giderken bende cesaret topluyordum. Mağaraya girdiğini gördüm ve 100 e kadar sayıp bende mağaraya doğru yöneldim. Içeri girdiğimde hani arkadaşın nerde bende ona arkadaşım geliyo sen devam et dedim o da devam ederek sikini iyice kaldırmaya başladı. Ağzına bile alabilirsin…Bende soyundum sen neden soyunuyosun diyince .    bende sizinle beraber olcam dedim o da tamam diyerek 31 e devam etti. Biraz bekledim arkadaşın gelmeyecek anlaşılan dedi bana biraz daha bekle dedim. Yanına gitim aletinin büyüklüğünden cesater toplayarak elime alabilirmiyim dedim istersen ağzına bile alabilirsin dedi. Bende elime alarak okşamaya başladım ve kafamı eyerek ağzıma aldım dondurma gibi    yalaıyordsum ağzıma boşaldıkdan sona yere uzanarak bacaklarımınarasına yönelip deliğimi diliyle yalayıp beni bulutların üzerinde uçuruyordu. Bende bi yandan 31 çekerek boşalmaya çalışıyordum ki birden bacaklarımı omuzlarına alıp yarağının başını deliğime sürterek içine girmeye hazırlanıyordu. Birden içime girince acı duyduğumu ve    bu acının zevke dönüşerek devam etmesini istedim. O gidip geldikçe .    ben inliyordum. Içime boşalmasıyla bende yorulduğumu anladım biraz dinlendik o beni ters çevirdi ve deliğime dilini sokmaya başladı beni bu seferde diliyle becerirken dilini çektiğini hisettim. Birden o kazma gibi    sikini içime skonuca lütfen çokacıdı çıkar dememem gerek kalmadan zcılarım zevke dönüserek domalarak sişkilmenin tadını çıkarıyordum. Ikinci kez içime boşalmasına    rağmen ski hala taş gibiydi bu sefer beni kucağına aldı ve o şekilde düzmeye başladı. Üzerinde jokey gibi zıplaya zıplaya    üçüncü kez boşaldı. Ben artık çok yorulmuş deliğimin içi ise sadece döllerle dolmuş bi şekilde yere yığıldım biraz o şekilde    kaldıkdan sona toparlanıp mahallenin yolunu tuttuk. O akşam beni ahırlarında düzdü bunu da bi daha ki sefere yazacam görüşemk üzre by bye…Gönderen: Magara Adamı

Anadolu yakası escort
Bahçelievler escort
Bakırköy escort

arkadaşım uyurken eşi ile yaşadıklarım

Herkese slm,Yeni üye oldum ben de anımı kısaca anlatayım istedim..Ben bekar çirkin olmayan penisi abartısız 18 cm ve boyutuna göre kalın olan birisiyim. Kurmal ela gözlüyüm.. Bu kadar bahis yeter bu arada bekarım:)Bir akşam arkadaşım yemeğe davet etmişti güzel bir rakı sofrası sonrasında üçümüzünde kafaları iyi oldu (bu arada arkadaşım 1 yıllık evli soğuk bir kış günüydü. Neyse dediğim gibi kafalarda iyi olunca arkadaşım bu saatte gitme trfik vardır deyip yollamadı beni.Bense rahatsız etmeyeyim bişey olma dedim. Bu arada eşi 27 yaşında zayıf harika alçalı ve küçük ama diri göğüslü bir bayan. Ben ondan oldum olas etkilenmişimdir. Neyse yatma vakti geldi bana gösterilen odaya gidip eşofmanlarımı giydim ama uyuyamadım onu düşünüyordum.Mutfağa sigara bahanesiyle gittim. Mutfağa giderken odalarının önünden geçtim ve bir ara elim kapı koluna uzandı onu deli gibi istiyordum. Neyse mutfakta sigara içerken kapı açılması sesi geldi kulağıma geen eşiydi susamış su içi kalkmış. Bana:- Ne o uyku tutmadımı dedi- Ben de evet tutmadı aslında senin yüzünden dedim-Nedenmişo dedi ve gülümsedi- Ben de seni arzuluyorum deyip ayağa kalktım ona sarıldım ve beni ittirdi -Saçmalama eşi içerde dedi ve oasına gitti ben de mcburen odama gittim.Sabah olunca yaptıklarımdan pişman erkenden uyanıp evlerinden onlar ykudayken ayrıldım.Gün içinde arkadaşımın yüzüne bakamadım oysa bana neden erken gittin diye sordu ben de rahatsızlık vermeyeyim dedim.Bu hikayenin devamını bana yazaak olan bayanlara anlatacam Msn adresim: bekliyorum hanımlar:)))) evli dul bekar farketmez maksat fantazilerimizi paylaşmak sevgiler……Bu arada site yöneticisine şimdiden yayınlayacağı için tşk ederim ve kendisinden ricam var sitede bir sayfa açabilirmi birbiriyle tanışmak isteyen bayların ve bayanların msn dreslerini orada yayınlayabilirmi?SAYGILAR………………..
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66