hem ev boyuyom hemde evin hanımını sikiyom

öncelikle mrb lar aldatanlar sitesine kurucularına ve okuyucularına tşk ederim böyle bir site hazırladıklarına.gelelim konumuza tamamen gerçek ben şahin ist anadolu yakasından ikamet ediyom ama meslek icabi avrupa andolu fark etmez iş nerden çıktıysa ordayız bundan bir hafta önce bir ap dairesi boyuyom tabi bizim meslek ve iş bir tavsiye üzeri yapıyoruz tanıdık olmasa kim kimi alı eve ben temiz dökmeden eşyalra ve bir şeye zarar vermeden evi toplar boyar tekrar yerleştirip çıkıyom bundanda ev hanımları çok sever bir müşterim beni bir arkadaşına tavsiye etmiş ve gittim adrese kapıyı çaldım çok alımlıda olmasa bir bayan açtı kapıyı buyur filan kendimi tanıtım geçtik içeri evde fazla kötü değildi oturdu çaymı kahvemi çay dedim salondan oturyom salondan çıktı çay getirecek aman bir baktım üstünü değiştirmiş daha sexi ve şefaf bir şeyler giymiş o ana kadar içimden hiç bir şey geçmemiştigeçti karşıma oturdu çaylarımızı yudumlarken durmadan fırikik veriyor konuştuk havadan sudan kalk dedi bir evi gez evi gezdik yatak odasına geçtikçok harika yatak odası birde koku sıkmış adeta insanın siki kalkıyor kokudanmı neydi anlamadım sikim old keser sapı gibi birde bana sürtündü o ara adeta deliye döndüm ama müşteri birde tavsiye üzere gelmişim kendimi sıkıyom ama sikimi gizliyemıyorum her ne kadar yan dursamda olmuyor vesalona geçtik 3 yukarı 5 aşağı anlaştık 2 günsonra başlarım dedi tamam ve çıktım ama 2 gün bitmek bilmiyor hiç aklımdan çıkmıyor normalden iki kişi çalışıyoruz ama ben yalnız gittim saat 9 dan malzemi yükledim arabaya gittim zilli çaldım yeni kaltım dedi üstünde pempeli bir tuvalet var giyinde ondan sonra girim filan yok fark etmez siz buyurun filan geçtim içeri başladım eşyalaı toplamaya hülyada yardım ediyor ama bana her fırsatan sürtünüyor tabiki ilk hamley ondan bekliyom çünkü halen giyinmemişmemlerin uçları filan gözüküyor eğilince sanki memeleri hepsi gözükecekmiş gibi oluyor içim içimi yiyiyomsalonu filan topladık bir çay yapimde karşılıklı içelim dedi ohh çok güzel olur dedim bende o ara örtü çektim eşyalara çay getirdi çok temiz ve titiz çalışıyorsunuz galiba eee dedim önce eşyaya bir yere zarar vermeyeceğim sizin gibi hanfendiyi üzmüyeceğim sizi memnun etmedikten sonra neye yarar öylemi dedi başladı gülmeye hele gülüşü beni hasta etti ee o zaman bende sni memnun etmeden göndermem beni süzüyor filan bende onu göğsün ne güzel kıllı filan dedi eşimden hiç tüy yok .herkes bir olmaz dedim sizinde teniniz gayet düzgün ve pürüsüz dedim tşk ederim dedi o ara göğsünü ve bacaklarını biraz açtı bende gömleğimin bir iki düğmesini açtım kıllı olduğumu gösterdim .aa bir dakika o kıllarına bir dokuna bilirmiyim dedi ne demek buyur rahat olun dokunun o güzel yumuşacık ellerinigösümü okşar gibi dokumasıyla sanki içimden birşeyler koptu sikim oldu yine kazık gibi demeki gözü sikimdeymış aboo dedi bu ne dedi pantolonu üstünden sikimi okşamaya başladı ve dudak dudağa yapıştık dilerimiz adeta birbirini sikiyorboynunda kulak memelerini yalıyom emiyom başladı inlemeye zaten giyinmemiş demiştimya üzerindeki geceliğini yavaş yavaş başladım aşağıya doğru indirmeye hem yalıyom hem öpüşüyoruz ama süper memelerine kadar indim o memeler adeta daş gibi dimdik olmuşlar altan kilot diye hiç bir şey yok tam hazırlıklıymış elerimi amına götürdüğümden sanki çeşme gibi sular akmış boşalmışta bir kereve açtı bacaklarını kafamla girdim arasına o akan suları emdim yaladım yutum dilimle ta derinliklerine kadar giriyom elerimlede memlerini sıkıyom okşuyom yılan gibi adeta kıvranıyor o temiz parlak amın dudaklarını ağzıma aılıyom emiyom nasıl bir inlemesi varki adeta apartman duyacakmış gibitekrar memelerine sarıldım hadi çıkar şu sikini kendi eleriyle pantolonumu düğmelerini ve fermuarı indirdi çıkardım pantolonumu aldı eline okşadı diz çöktü önüme köküne kadar nerdeyse ağzına aldı vakum gibi çekiyor emiyor yalıyor 69 pozusyonuna geçtim dilimle adeta sikiyom oda benimki alıyor ağzına bir çıkarıyor bir boğazlıyor ve boşalacam dedim ağzıma boşalmanı istiyom dedi tabiki o sıradan 3 kez boşaldıhülyanın ağzına öyle boşaldımki ağzı menümlerle doldu yaladı yutu temizledi hiç ağzından çıkarmadan sikimi yine kaldırdı ve bacaklarını omuzuma aldım sikimle adeta fırçalıyom amını inip inip inliyor o inlemesi beni adeta delirtiyor sanki ve buna santim santim girmeye başladım tabiki santim santim girmemi kendi söyledi her santimi tatmak istiyom dedi tam köküne kadar bastığımdan bir ohhhh offfffff çektiki girip çıkmaya başladım şapur şupur öyle bir sikiyomki kıvranıyor altımdan git gel git geleler hızlı hızlı yapıtırıyom ara sıra memelrini ağzıma alıyom emiyom ısırıyom uçuyoruz ikiz zefkten ve ikimiz birden boşaldık içine boşaldım üst üste 5 dakikayakadar yığıldık banyoya geçtim duş aldım çıktım giyindim hiç bir şey olmamış gibi işe başladım oda duş alıp çıktı allah razı olsun şahin bey beni rahatlatırdınız gitti yatı 2 saat kadar geldi tabiki ev benim gibi çayı koymuştum ee o yorgunluktan bir çay gider dedi meğer hülyada 2 gündür beni düşünüyormuş hep hayal ediyorumuş nasıl sikişir diye konuşuyoruz eşininki13 santim filanmış 4 gün işim vardı 8 gün sürdü 8 gün boyunca her gün sikişitik gün vardiki 3 defa hem boyuyom hem sikiyom adeta bayramdı benim için iş bitti ücretin iki mislisini verdi şimdide ara sıra gidip evin lütüş işlerini yapıyom bundan sonra canı istediği zaman evin duvarın bir yerini çiziyor lekeliyor eşi arıyor evden duvarı çizilmiş diye gidiyom ne lütüşü herşey bahane tabiki adamın ne haberi va eşi aldatıyor ama hiç kimseye açık ve sır vermek doru değildır bu bir gizlilik ilişkidir sır saklamayı iyi bilirim isimler takmadır evi boyamak istiyen bayanlar msjlarınızı beklerim evli dul bekar çift fark etmez gaylar eklemsı
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kıızm evin hanımı

Kızım evin hanımıBen 39, eşim Zeliha 37 yaşında. Sarışın ve beyaz tenli olan eşim güzel ve alımlıdır. Kendisine bakar, hiçbir şeyi kafasına takmaz.Kadir ve İrem isminde iki çocuğumuz var. Antalya’da reklam ve afiş üzerine çalışan özel işyerim var. 17 yaşındaki oğlumuz Kadir ile 16 yaşındaki kızımız İrem geçinemeyip sürekli kavga edince Lise 2 ye giden Kadir’i dedesinin yanına Konya’ya Anadolu Lisesine kaydettirdik.Lise1 e başlayan kızımız İrem ise bizim yanımızda okuyor. İkisinin de dersleri iyi ancak bir araya geldiklerinde fırtınayı koparıyorlar. Bizde çareyi ikisini ayırmakta bulduk.Ben işim sebebiyle gidemediğim için eşim Zeliha kafasına esdikçe iki üç haftada bir oğlumuz Kadir’in yanına gider. Üç beş gün hem anne babasını hem de kadir’i görüp hasret giderdikten sonra döner.Eşim sabah kalktı hiç planda yokken Konya’ya gitmek istediğini söyledi. Yine özledin Kadir’i herhalde dedim. Yaa bir görüp geleyim dedi. Kahvaltıdan sonra eşimi terminale götürüp yolcu ettim.İş yerime döndüğümde kızım İrem aklıma geldi. Okuldaydı ve annesinin Konya’ya gittiğinden haberi yoktu. Son zamanlarda minicik okul eteği ile gözüme takılan ve gün geçtikçe serpilip güzelleşen İrem’i düşünerek akşamı ettim.Eve vardığımda İrem’e annen yokken evin hanımı sensin hadi bakalım yemeği hazırla dedim. Yaaa baba diye mızlanmaya kalkınca, hem ona gaz verip hem de gönlünü okşayarak; annen bu evin kraliçesi, o ne derse olur ama o yokken bu eve bir hanım yani bir kraliçe lazım değil mi? Bak etrafına senden başka kraliçe görebiliyor musun dedim. Tamam ama şu an çok acıktım, çabucak yapılacak bir şey yok, dışarıdan hazır söyleyelim dedi.Kraliçe sensin, tamam karıcım, söyle bakalım canın ne istiyor dedim. Karıcım deyince gözüme baktı, bir şey söylemesini beklemeden, bu evin hanımı sensin bende evin hanımına karıcım derim. Şimdi söyle bakalım ne yiyelim dedim.Şunu yiyelim bunu yiyelim diye konuştuktan sonra, en çabuk gelebilecek yiyeceğin döner olduğunda karar kılıp siparişleri verdik. Kısa sürede geldi, bizde iyice acıkmıştık zaten, mutfak masasına açtık paketleri ve orada yedik.İrem sofrayı toplarken bende oturma odasına geçmek üzere kalktım. İrem’in yanından geçerken kalçalarını elimin tersiyle hafifçe okşayarak, karıcım hadi iki tane kahve yapta karşılıklı içelim dedim.Tamam, sen geç, şunları toplayayım ondan sonra yaparım dedi. Oturma odasına geçip televizyonu açtım. Kanalları tur atıp magazin programı bulunan bir kanalda durdum.Biraz sonra İrem elinde kahve tepsisi ile geldi. Bana tepsiyi uzatıp kafasını iki yana sallayarak buyur kocacım dedi.Teşekkür edip kahvemi aldıktan sonra gel şöyle yanıma otur birlikte içelim dedim. Kahveleri içerken magazin programındaki yıldızlardan konuşmaya başladık. Her fırsatta İrem’i övüyor güzelliğinden söz ediyordum. İrem bir elbiseyi beğendi, sen giysen sana daha çok yakışır dedim. Programdaki kadının saçlarını beğendi bende saçlarını okşayarak seninkiler daha güzel onun gibi kuaföre gitmiş olsan seninkiler süper olur dedim. Birinin makyajını ağır buldu, ben hemen sen makyajsız ondan güzelsin dedim.En masum ifadesiyle yüzeme bakarak güzelim dimi dedi. Karıcım bunlar senin eline su dökemez dedim ve gülüştük.Ama istiyorsan seni yarın kuaföre götürür saçını ve makyajını yaptırırım dedim. Buna çok sevindi ve boynuma sarıldı.Kahveler bitti, bir süre televizyon izledik, daha sonra meyve yedik yatma zamanı gelmişti. İrem Oturduğu kanepede uyuklamaya başlamıştı. Biraz daha bekleyip gözleri kapanınca hadi yatağımıza gidelim diyerek koluna girip yatak odamıza götürüp yatırdım.Üzerinde penye bir tşört altında ise yine penyeden bir kapri vardı. Oturma odasına dönüp televizyonu kapattım. Sonra üzerimdekilerin hepsini çıkartıp yatak odasına geldim. Yavaşça yatağa uzanıp bekledim. Sırtı bana dönük yan yatmış olan İrem’e arkadan sarıldım. Kalbi küt küt atıyor, uyur numarası yapıyordu.Sırtını, kollarını, bacaklarını ve saçlarını uzun süre okşadım. Sonra kaprisini yavaşça aşağı çektim. Hafiften bir mızlanacak olunca, güzel karıcım seni yarın kuaföre götürüp saçını ve makyajını yaptırıcam. Saçlarına fön de çektiricem diyerek sesini kestim.Sırt üstü yatırıp Tişörtünün altından göğüslerini bir süre okşadım. Tişörtünü çıkarıp atarken yine mızlanacak oldu, bende güzel karıcımı kuaförden sonra alışverişe götürüp en güzel elbiseleri alıcam. Güzel karıcım isterse ona yüksek topuklu ayakkabılarda alıcam dedim.Sesi kesilmiş uyuyor gibiydi. Benim gibi oda çıplak kalmış şimdi her tarafını rahatça okşuyordum. Ceviz büyüklüğündeki göğüslerinden başlayarak göbeğine ve amına kadar yaladım.Artık mızlanma değil hoşlanma fısıltıları geliyordu. Bacaklarını aralayıp amının dudaklarını öpüp yalamaya ve amının derinliklerine dilimle girip çıkmaya başladım.Zevk aldığı her halinden belliydi. Bu güzel ve daracık delik açılmış girmemi bekliyordu. Fazla bekletmek istemedim. Hemen bir prezervatif taktım. Amının giriş kısmını bolca tükürükleyip yavaşça girip çıkmaya başladım. Tempo giderek hızlandı ve sikimin tamamını soktum. Hızlanan git gellerle boşaldım. Kendimi İrem’in yanına bırakırken çarşaftaki kanı gördüm. İrem’i kaldırıp banyoya götürdüm ve duş almasını söyledim. Kanlı çarşaf ve alezi çamaşır makinesine atıp yıkadım.Duşa girdiğimde İrem hala yıkanıyordu. Boynuna bir öpücük kondurup bu bizim sırrımız olsun dedim. Başını sallayarak öyle olacak dedi.O günden sonra ne zaman eşim Konya’ya gitse, İrem’le birlikteyiz.İsim : ferhanMail : [email protected]
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66